Auteur Topic: portretten  (gelezen 2571 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

lreyns

  • Gast
Re: portretten
« Reactie #5 Gepost op: 30 september 2007, 11:25:06 »
@Pim,
Bedankt voor je reactie, fotograferen is niet alleen plaatjes maken maar ook het bewerken hoort erbij. Bij deze foto's heb ik wat "aangerommeld" tot ik deze (bizarre) afbeeldingen kreeg. Vond ze zelf wel grappig om te laten zien.
En je hebt gelijk..... Het is leuk om reacties te krijgen.

@Wytze,
Hopelijk ben je al een beetje bijgekomen van je eerste schrik en durf je dit Topic weer te openen.
De bewerkingen gedaan met Picasa en Photo Shop CS2.
En....... ja mijn jeugdpuistjes zijn ineens foetsie!!!! ;D

Groeten, Lucien



Het Nederlandstalig Pentaxforum

Re: portretten
« Reactie #5 Gepost op: 30 september 2007, 11:25:06 »

Offline Hen

  • Super Pentaxian*Ltd
  • ****
  • Berichten: 3394
  • Geslacht: Man
  • Zie het maar zo.
    • Hen Metsemakers fotografie
Re: portretten
« Reactie #4 Gepost op: 30 september 2007, 10:59:47 »
He Lucien,

Weer eens helemaal iets anders. Erg apart en bewerkelijk, wat je met de trucendoos niet allemaal kunt bereiken...
Pentax K10D - Pentax K-x Body's. SMC-DA 1:4-5.6 50-200mm; SMC-DA 1:3.5-5.6 18-55 mm; SMC-M 1.7 50 mm; Tamron SP AF 90mm F/2.8 DI Macro 1:1; Sigma 10-20; Velbon Sherpa 200R statief; Starblitz 1000 ringflitser; Sandisk III

Offline Wytze

  • Super Pentaxian
  • ***
  • Berichten: 1003
  • Geslacht: Man
  • PENTAXTIC
Re: portretten
« Reactie #3 Gepost op: 29 september 2007, 23:45:37 »
Lucien,


Schrok me te pletter met zo'n Zeeuw dichtbij. Na ff wat wennen, vind ik dit toch wel een grappig effect. Heb je dit in Picasa gedaan?

Voordeel van deze techniek is wel dat je jouw puistjes niet meer ziet......   ;D

Wytze

Pim

  • Gast
Re: portretten
« Reactie #2 Gepost op: 29 september 2007, 23:17:08 »
Had me eigenlijk voorgenomen om me een tijdje gedeisd te houden op dit forum,maar deze inzending heeft me toch getriggerd weer even op te piepen.
Pats Portretten Vlees met Ogen in vreemde strukturen en kleuren. Net zo lelijk als mijn "puur natuur" foto.  Nog beter gelukt is het met deze foto's je eens een andere blik te gunnen. En ook al zijn portretten fotograferen niet mijn hoofdbestanddeel in mijn fotodoen deze foto's hebben tenminste Ballen.

Nog een reden om te reageren op deze portretten is dat ik het ook een beetje jammer vind dat er maar weinig reacties op komen. Mijn ervaring als inzender is dat ik het natuurlijk leuk vind als er reacties op komen. Je hebt immers je best gedaan en je wilt dat tonen. Niks mis mee om trots te zijn toch.
Dan komen de kritieken..hoort erbij.
Ik vind dat dit forum ook zin kan geven aan je hobby en Pentax gevoel.
Kortom een beetje meer leven hier want we zijn met een klein klupje....

Groeten
Pim.

lreyns

  • Gast
portretten
« Reactie #1 Gepost op: 29 september 2007, 16:34:13 »
Ik heb me maar eens aan de portretten gewaagd. :-/
Waarschijnlijk is het gewoon veel oefenen voordat je dat onder de knie hebt.