Auteur Topic: Amazing Photography Boek (NL) tegen verzendkosten  (gelezen 638 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline EviZ

  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 8269
  • Geslacht: Man
  • Purmerend, NoordHolland
    • EviZ.nl
Re: Amazing Photography Boek (NL) tegen verzendkosten
« Reactie #6 Gepost op: 23 januari 2022, 22:41:47 »
Ik heb mijn exemplaar van dit boek (weliswaar in de Engelstalige versie) al in juni 2018 gekocht........ En ze verkopen het nog steeds onder dezelfde noemer.... 8)

Het Nederlandstalig Pentaxforum

Re: Amazing Photography Boek (NL) tegen verzendkosten
« Reactie #6 Gepost op: 23 januari 2022, 22:41:47 »

Offline mocca

  • Super Pentaxian
  • ***
  • Berichten: 1233
  • Geslacht: Man
Re: Amazing Photography Boek (NL) tegen verzendkosten
« Reactie #5 Gepost op: 22 januari 2022, 18:44:03 »
Voor de liefhebber/geïnteresseerde: Het boek 'Amazing Photography (NL-editie) is tegen verzendkosten te bestellen via https://amazingphotographybook.com/nl/.

Ik heb dit boek gistermiddag besteld en in mijn PostNL app zie ik dat dit vandaag gaat worden afgeleverd.

Is inderdaad geen 30 Euro waard. Lijkt mij een beetje alsof ze er heel veel overhebben, en ze ervan af willen

Offline RiPex

  • Senior Member
  • **
  • Berichten: 337
  • Geslacht: Man
Re: Amazing Photography Boek (NL) tegen verzendkosten
« Reactie #4 Gepost op: 22 januari 2022, 16:46:19 »
Ik heb het boek gisteren ontvangen. Ja, zeker er staan mooie foto’s in, maar allemachtig, ik zou er ook echt niet de EUR 30 via bijvoorbeeld Bol.com voor betalen. Het is gewoon reclame, want om de paar pagina’s wordt verteld hoe mooi die foto wel eens aan de wand kan hangen…..
v/h Pentax K-X en K-5II met talloze lenzen - thans Fujifilm X-T3 met Red Badge lenzen. Wel nog altijd Pentax georiënteerd

Offline mocca

  • Super Pentaxian
  • ***
  • Berichten: 1233
  • Geslacht: Man
Re: Amazing Photography Boek (NL) tegen verzendkosten
« Reactie #3 Gepost op: 22 januari 2022, 13:49:49 »
Ik heb hem vorig jaar al besteld en binnengekregen.
Staan mooie foto's in

newmikey2

  • Gast
Re: Amazing Photography Boek (NL) tegen verzendkosten
« Reactie #2 Gepost op: 21 januari 2022, 14:34:43 »
Tsja, zou hier persoonlijk nooit zaken mee doen gezien de Algemene Voorwaarden waarin verscheidene bepalingen in strijd met het consumentenrecht zijn en één ervan zelfs stamt van een artikel uit het BW wat al in 2014 is vervallen.

Hier kan je toch weer duidelijk zien waarom TANSTAAFL zo'n belangrijk principe is. Maar als we het woordje "GRATIS" zien gaan klaarblijkelijk alle remmen los!

Offline RiPex

  • Senior Member
  • **
  • Berichten: 337
  • Geslacht: Man
Amazing Photography Boek (NL) tegen verzendkosten
« Reactie #1 Gepost op: 21 januari 2022, 10:19:46 »
Voor de liefhebber/geïnteresseerde: Het boek 'Amazing Photography (NL-editie) is tegen verzendkosten te bestellen via https://amazingphotographybook.com/nl/.

Ik heb dit boek gistermiddag besteld en in mijn PostNL app zie ik dat dit vandaag gaat worden afgeleverd.
v/h Pentax K-X en K-5II met talloze lenzen - thans Fujifilm X-T3 met Red Badge lenzen. Wel nog altijd Pentax georiënteerd