Auteur Topic: Het zeiktopic.  (gelezen 50949 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline OudjesEric

  • Super Pentaxian*Ltd
  • ****
  • Berichten: 3219
  • Geslacht: Man
  • Deel en leer, elke keer
Re: Het zeiktopic.
« Reactie #241 Gepost op: 11 januari 2013, 22:07:36 »
Bah, dat is wel heel vroeg in het jaar om met pech te beginnen.
Geeft je wel de optie om dat in de rest van het jaar te verbeteren, maar ja, dat kan ik wel zeggen...
Jij zit er mee, sterkte, misschien valt het mee.
Pentax K30, Pentax 80 - 200 -- je tas wordt een stuk lichter van diefstal :-( -- Nikon D7500 met lenzen

Het Nederlandstalig Pentaxforum

Re: Het zeiktopic.
« Reactie #241 Gepost op: 11 januari 2013, 22:07:36 »

Offline Boebels

  • Super Pentaxian
  • ***
  • Berichten: 1062
  • Geslacht: Vrouw
    • K9meetsK5
Re: Het zeiktopic.
« Reactie #240 Gepost op: 11 januari 2013, 21:56:37 »
Nee ik zeg.. 2014.. !

Ai, dan duurt het jaar nog erg lang hoor!!  :o

Als de breuk gunstig is (egaal gebroken) dan ben je over 6 weken weer aan het knippen met je fototoestel en tegelijk genieten van de voorjaarszon.
Van harte beterschap


Kijk, zo gezien klinkt het allemaal wat positiever.. ;)

Maar wél een goede reden om lekker te klagen..
Sterkte in ieder geval!

Offline LennartKm

  • Super Pentaxian*Ltd
  • ****
  • Berichten: 3378
  • Geslacht: Man
  • Een mooie foto is 90% de persoon. 10% de Camera
Re: Het zeiktopic.
« Reactie #239 Gepost op: 11 januari 2013, 20:26:16 »
Foto's maken kan trouwens ook met andere vingers..... Ooit eens mijn vinger behoorlijk open gesneden bij een ongeluktje op vakantie.
Zat dus ook verband om. Gebruikte toen dus mijn andere vingers. (duim of middelvinger) Wilde wel foto's maken natuurlijk.

(en ja ik heb een probleem  :D)


18-500mm, K-m, Optio RZ10 en losse extra's

Offline De Zeeuw

  • Full Member
  • *
  • Berichten: 65
  • Geslacht: Man
Re: Het zeiktopic.
« Reactie #238 Gepost op: 11 januari 2013, 20:16:13 »
Als de breuk gunstig is (egaal gebroken) dan ben je over 6 weken weer aan het knippen met je fototoestel en tegelijk genieten van de voorjaarszon.
Van harte beterschap

Offline LennartKm

  • Super Pentaxian*Ltd
  • ****
  • Berichten: 3378
  • Geslacht: Man
  • Een mooie foto is 90% de persoon. 10% de Camera
Re: Het zeiktopic.
« Reactie #237 Gepost op: 11 januari 2013, 18:38:58 »
Het is misschien wat kort door de bocht, maar volgens mij wordt 2013 niet mijn jaar.. vandaag eindelijk weer een beetje opgeknapt van dat stomme griepvirus klapt mijn vinger achterover. Gekneusd, misschien gebroken maar dat konden ze nu door de zwelling niet goed beoordelen ingetaped, mitella aan en over 1,5 week een foto laten maken. GROM... fotograferen is ook een soort van onmogelijk ( Net als heeeeel veel dingen trouwens ) Nee ik zeg.. 2014.. !

Sterkte. Is erg vervelend dit soort dingen. Hoop dat je vinger snel weer opknapt.


18-500mm, K-m, Optio RZ10 en losse extra's

Offline Edzo

  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 10701
  • Geslacht: Man
  • Alles komt goed!
    • Mijn website
Re: Het zeiktopic.
« Reactie #236 Gepost op: 11 januari 2013, 18:29:22 »
Het is misschien wat kort door de bocht, maar volgens mij wordt 2013 niet mijn jaar.. vandaag eindelijk weer een beetje opgeknapt van dat stomme griepvirus klapt mijn vinger achterover. Gekneusd, misschien gebroken maar dat konden ze nu door de zwelling niet goed beoordelen ingetaped, mitella aan en over 1,5 week een foto laten maken. GROM... fotograferen is ook een soort van onmogelijk ( Net als heeeeel veel dingen trouwens ) Nee ik zeg.. 2014.. !

Sterkte. Dat gevoel ken ik van vorig jaar....... :-X

Offline kristies

  • Super Pentaxian
  • ***
  • Berichten: 2237
  • Geslacht: Vrouw
  • Pentax rules!
Re: Het zeiktopic.
« Reactie #235 Gepost op: 11 januari 2013, 17:00:17 »
Het is misschien wat kort door de bocht, maar volgens mij wordt 2013 niet mijn jaar.. vandaag eindelijk weer een beetje opgeknapt van dat stomme griepvirus klapt mijn vinger achterover. Gekneusd, misschien gebroken maar dat konden ze nu door de zwelling niet goed beoordelen ingetaped, mitella aan en over 1,5 week een foto laten maken. GROM... fotograferen is ook een soort van onmogelijk ( Net als heeeeel veel dingen trouwens ) Nee ik zeg.. 2014.. !
pentax k10D kitlenzen 18-55mm 50-200mm Tamron 90mm Pentax 17-59mm, Pentax 10-17 mm fisheye

Offline joostdh

  • Super Pentaxian
  • ***
  • Berichten: 1287
  • Geslacht: Man
  • Beetje spelen
Re: Het zeiktopic.
« Reactie #234 Gepost op: 4 januari 2013, 19:56:26 »
Mijn zeik: heb vanochtend een mailtje van Marktplaats gehad dat verkoopster geblokkeerd is ‘wegens veiligheidsredenen’. We hadden voor twee rokjes betaald en ik kreeg gister nog een mailtje dat ze niet aan versturen toe was gekomen omdat haar dochtertje ziek was. Ben benieuwd of ik nog wat zie...

 Voor het eerst dat er iets is misgegaan met Marktplaats en dat terwijl we er al zeven jaar regelmatig gebruik van maken, voor koop en verkoop. Ach, je kan overal belazerd worden denk ik maar en dit was voor een relatief klein bedrag.

Liever dit dat ziek (Sterke Kristies!) of vervelende werkgever (sterkte Kobus!)
Verliefd op de K-1

Offline kristies

  • Super Pentaxian
  • ***
  • Berichten: 2237
  • Geslacht: Vrouw
  • Pentax rules!
Re: Het zeiktopic.
« Reactie #233 Gepost op: 4 januari 2013, 16:53:09 »
bleh griep..... en we hadden juist een paar dagen vrij om samen leuke dingen te doen, maar helaasch  :( dit typen is zo ongeveer de grootste activiteit van vandaag. Maar goed t is niet anders..
pentax k10D kitlenzen 18-55mm 50-200mm Tamron 90mm Pentax 17-59mm, Pentax 10-17 mm fisheye

Offline kobus

  • Pentaxian
  • **
  • Berichten: 880
  • Geslacht: Man
    • rdkfoto
Re: Het zeiktopic.
« Reactie #232 Gepost op: 14 december 2012, 18:02:59 »
Ben blij dat de baas zijn personeel waardeerd.
Kregen van de week te horen dat we geen eindejaarsfeest hebben ivm de economie, kan ik nog inkomen.
Vervolgens vertelde hij dat het kerstpakket (wat al 4x niks was) versobert zou worden.(in mijn ogen schande)
Daarna dat de kick-off voor 2013 zou plaatsvinden in een zeer dure horeca gelegenheid(noem geen naam).

Na een informeel gesprek een paar dagen later had ik hem voorgesteld om het kerstpakket niet te versoberen, en de kick-off voor 2013 gewoon SOBER in onze eigen kantine te doen, nee kon niet en wat zouden ze dan wel niet in het "dorp" zeggen over het bedrijf?????????

Jaja, wat het dorp denkt is dus belangrijker dan je eigen personeel...........
Vanaf nu staat overwerken niet meer in mijn CAO boekje ;-) (en dat moest nogal eens)

En dan te bedenken dat we vette winst draaien hè, maar ja het is minder dan vorig jaar, toen we het beste jaar in ons bestaan hadden.

Zo, dat wilde ik even kwijt....................
Als er geen honden in de hemel zijn, laat mij dan maar naar de hel gaan

Offline LennartKm

  • Super Pentaxian*Ltd
  • ****
  • Berichten: 3378
  • Geslacht: Man
  • Een mooie foto is 90% de persoon. 10% de Camera
Re: Het zeiktopic.
« Reactie #231 Gepost op: 12 december 2012, 20:38:33 »
Bedankt allemaal voor de steun. Dat soort situaties zijn inderdaad heel erg vervelend voor de uiteindelijke slachtoffers van het geheel kristies.
Morgen de begrafenis en dan nog 1 weekje tot de vakantie. Moet zeggen dat ik er wel aantoe ben. Kan ik 2012 eindelijk afsluiten. Ik moet zeggen dat ondanks alles wat ik heb meegemaakt in mijn leven dit wel een @#$%& jaar was.


18-500mm, K-m, Optio RZ10 en losse extra's

Offline kristies

  • Super Pentaxian
  • ***
  • Berichten: 2237
  • Geslacht: Vrouw
  • Pentax rules!
Re: Het zeiktopic.
« Reactie #230 Gepost op: 12 december 2012, 11:15:27 »
Sterkte Lennart..

ja dat soort dingen relativeren dan wel weer  :(  Ben mijn moeder ook erg jong verloren en weet helaas veel af van familiegedoe daarom heen ook. Alsof het allemaal niet ellendig genoeg is  :(
pentax k10D kitlenzen 18-55mm 50-200mm Tamron 90mm Pentax 17-59mm, Pentax 10-17 mm fisheye

Offline Jan-61

  • Super Pentaxian
  • ***
  • Berichten: 1263
  • Geslacht: Man
  • Pentax KP+K200D-Fan - LinuxMint-Cinnamon
    • FotoSeq.NL
Re: Het zeiktopic.
« Reactie #229 Gepost op: 9 december 2012, 23:09:00 »
Veel sterkte Lennart!
Het komt idd akelig veel voor. Goeie vriend van mij heeft een ernstig zieke nicht van 46 jaar :(


Jan.
FotoSeq.NL | MuziekzomerGanger.NL | KP | K-5 | 2x K200D D-BG3 | K-01 Zwart
FLICKR

Offline Boebels

  • Super Pentaxian
  • ***
  • Berichten: 1062
  • Geslacht: Vrouw
    • K9meetsK5
Re: Het zeiktopic.
« Reactie #228 Gepost op: 9 december 2012, 09:27:53 »
Beterschap en sterkte allemaal.

Ben zelf behoorlijk kapot. Vooral geestelijk. Laatste tijd gebeurd er zo verschrikkelijk veel terwijl ik door moet rammen met de studie dat ik
nu toch wel aan vakantie toe ben. Net een meisje uit de straat hier huilend thuis. Had haar moeder de strijd tegen kanker verloren vanmorgen.
Komende dagen haar dus helpen enz.

Nog 2 weken, nog 2 weken, nog 2 weken  :D :D

Ja, dat is zeker een heftige! En uit je woorden op te maken zit er nóg meer ellende achter.
Zorg in dit geval dat je zelf e.e.a kwijt kan bij wie dan ook anders trek je jezelf er in mee. Probeer gevoelsmatig "afstand" te houden zodat je er wel voor haar kan zijn en zelf overeind blijft.

Sterkte gewenst!

Offline Edzo

  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 10701
  • Geslacht: Man
  • Alles komt goed!
    • Mijn website
Re: Het zeiktopic.
« Reactie #227 Gepost op: 8 december 2012, 22:05:57 »
Thanks. Vind het zo verschrikkelijk sneu voor haar. Het is wel een enorme opluchting dat haar moeder haar 18de verjaardag overleeft heeft. Kan haar (vervelende) familie haar niks meer maken.

Tja, dit soort dingen gebeuren en zijn altijd erg heftig zo dicht bij.........
Voor jezelf ook altijd even weer een "plaatsje" zien te geven.

Offline LennartKm

  • Super Pentaxian*Ltd
  • ****
  • Berichten: 3378
  • Geslacht: Man
  • Een mooie foto is 90% de persoon. 10% de Camera
Re: Het zeiktopic.
« Reactie #226 Gepost op: 8 december 2012, 21:26:45 »
Thanks. Vind het zo verschrikkelijk sneu voor haar. Het is wel een enorme opluchting dat haar moeder haar 18de verjaardag overleeft heeft. Kan haar (vervelende) familie haar niks meer maken.


18-500mm, K-m, Optio RZ10 en losse extra's

Offline Diederik

  • Junior Member
  • Berichten: 48
  • K1, K5, wat meuk...
Re: Het zeiktopic.
« Reactie #225 Gepost op: 8 december 2012, 21:20:26 »
Beterschap en sterkte allemaal.

Ben zelf behoorlijk kapot. Vooral geestelijk. Laatste tijd gebeurd er zo verschrikkelijk veel terwijl ik door moet rammen met de studie dat ik
nu toch wel aan vakantie toe ben. Net een meisje uit de straat hier huilend thuis. Had haar moeder de strijd tegen kanker verloren vanmorgen.
Komende dagen haar dus helpen enz.

Nog 2 weken, nog 2 weken, nog 2 weken  :D :D

:( Sterkte daarmee.

Offline LennartKm

  • Super Pentaxian*Ltd
  • ****
  • Berichten: 3378
  • Geslacht: Man
  • Een mooie foto is 90% de persoon. 10% de Camera
Re: Het zeiktopic.
« Reactie #224 Gepost op: 8 december 2012, 20:08:56 »
Beterschap en sterkte allemaal.

Ben zelf behoorlijk kapot. Vooral geestelijk. Laatste tijd gebeurd er zo verschrikkelijk veel terwijl ik door moet rammen met de studie dat ik
nu toch wel aan vakantie toe ben. Net een meisje uit de straat hier huilend thuis. Had haar moeder de strijd tegen kanker verloren vanmorgen.
Komende dagen haar dus helpen enz.

Nog 2 weken, nog 2 weken, nog 2 weken  :D :D


18-500mm, K-m, Optio RZ10 en losse extra's

Offline kristies

  • Super Pentaxian
  • ***
  • Berichten: 2237
  • Geslacht: Vrouw
  • Pentax rules!
Re: Het zeiktopic.
« Reactie #223 Gepost op: 7 december 2012, 23:38:34 »
Wat een ellende...

ik moet morgen werken .. en overmorgen ook..  :'( ben blij dat ik werk heb hoor.. maar in het weekeinde.. bleh...
pentax k10D kitlenzen 18-55mm 50-200mm Tamron 90mm Pentax 17-59mm, Pentax 10-17 mm fisheye

Offline Edzo

  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 10701
  • Geslacht: Man
  • Alles komt goed!
    • Mijn website
Re: Het zeiktopic.
« Reactie #222 Gepost op: 7 december 2012, 20:24:41 »
Thanks! Praten gaat inmiddels weer maar snotter me rot :'( Maar ach, voordat ik een jongetje ben is dat wel weer over ;)

Hé die uitspraak gebruik ik ook altijd!! (dan i.p.v. jongetje natuurlijk meisje uiteraard)  :).

Offline Boebels

  • Super Pentaxian
  • ***
  • Berichten: 1062
  • Geslacht: Vrouw
    • K9meetsK5
Re: Het zeiktopic.
« Reactie #221 Gepost op: 7 december 2012, 17:29:11 »
Beterschap. Dat moet toch vóór de 22e wel weer in orde zijn. Anders is het zo ongezellig  ;)

Thanks! Praten gaat inmiddels weer maar snotter me rot :'( Maar ach, voordat ik een jongetje ben is dat wel weer over ;)

Dank jullie wel :) :) :)

Sinds ik vanmiddag naar het winkelcentrum geschuifeld ben, gaat het zowaar beter (gisteren voelde ik me na zo'n schuifelpartij een beetje gemaltraiteerd). Hoop dat het nu wel doorzet, de verbetering.


In Zweden hebben ze van die rollators met een ski eronder...is misschien handig met dit weer? ;)
Maar beterschap gewenst!

Offline Wytze

  • Super Pentaxian
  • ***
  • Berichten: 1003
  • Geslacht: Man
  • PENTAXTIC
Weer mis!
« Reactie #220 Gepost op: 7 december 2012, 15:26:29 »
Forummers,


Hevig sparend voor de Pentax 300mm, kwam afgelopen weken drie keer op MP de Sigma 100-300 F4 IF DG HSM APO voorbij. Nou, die wilde ik ook wel! Verdulleme, drie keer te laat gereageerd en te laag geboden. Ik kan er nog steeds niet over uit. Dom van me!

Wytze

Offline Edzo

  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 10701
  • Geslacht: Man
  • Alles komt goed!
    • Mijn website
Re: Het zeiktopic.
« Reactie #219 Gepost op: 7 december 2012, 14:46:57 »
Ook ik knap weer wat op, de natuurlijk gang gaat prima, weinig last van het ongemak.
Zemelen en vezels hebben weinig smaak moet ik zeggen ;)
Maar ik heb toch het gevoel dat de uitstulping niet wegtrekt, er zou een week of 2 voor staan.
Anders volgens jaar toch maar naar de dokter, moet ik mij eerst even voorstellen aan hem  :)

Met vriendelijke groet,
Albert

Een tip voor goede darmflora:
- Melkzuurtabletten
- of Kefir

Offline Albert

  • Super Pentaxian
  • ***
  • Berichten: 1571
  • Geslacht: Man
  • Andorinha (Coimbra) Portugal
    • Albert van den Berg
Re: Het zeiktopic.
« Reactie #218 Gepost op: 6 december 2012, 22:43:40 »
Ook ik knap weer wat op, de natuurlijk gang gaat prima, weinig last van het ongemak.
Zemelen en vezels hebben weinig smaak moet ik zeggen ;)
Maar ik heb toch het gevoel dat de uitstulping niet wegtrekt, er zou een week of 2 voor staan.
Anders volgens jaar toch maar naar de dokter, moet ik mij eerst even voorstellen aan hem  :)

Met vriendelijke groet,
Albert
Pentax Auto 110, grip, flitser AF130P, 18/24/50 mm. Close-up, UV en Skylight filters

Offline Jan-61

  • Super Pentaxian
  • ***
  • Berichten: 1263
  • Geslacht: Man
  • Pentax KP+K200D-Fan - LinuxMint-Cinnamon
    • FotoSeq.NL
Re: Het zeiktopic.
« Reactie #217 Gepost op: 3 december 2012, 22:45:53 »
Dank jullie wel :) :) :)

Sinds ik vanmiddag naar het winkelcentrum geschuifeld ben, gaat het zowaar beter (gisteren voelde ik me na zo'n schuifelpartij een beetje gemaltraiteerd). Hoop dat het nu wel doorzet, de verbetering.

Alle anderen ook verbetering toegewenst!


Jan.
FotoSeq.NL | MuziekzomerGanger.NL | KP | K-5 | 2x K200D D-BG3 | K-01 Zwart
FLICKR