Auteur Topic: Nog maar een paar stackjes  (gelezen 585 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline HvdZ

  • Senior Member
  • **
  • Berichten: 136
Re: Nog maar een paar stackjes
« Reactie #5 Gepost op: 2 mei 2021, 18:31:38 »
Ze zien er weer geweldig uit.

gr. Hans,

Het Nederlandstalig Pentaxforum

Re: Nog maar een paar stackjes
« Reactie #5 Gepost op: 2 mei 2021, 18:31:38 »

Offline PeterN

  • Super Pentaxian*Ltd
  • ****
  • Berichten: 3512
  • Geslacht: Man
Re: Nog maar een paar stackjes
« Reactie #4 Gepost op: 2 mei 2021, 09:20:54 »
Dat jij vaak redelijk slordig bent, daar merken we hier op het forum niets van moet ik zeggen. Je geplaatste foto's zien er altijd goed doordacht en verzorgd uit. Wat het resultaat van deze 3 stacks betreft: Persoonlijk vind ik dat je bij alle 3 de foto's voor de juiste scherptediepte hebt gekozen.

newmikey2

  • Gast
Re: Nog maar een paar stackjes
« Reactie #3 Gepost op: 1 mei 2021, 21:38:43 »
Prachtige resultaten weer. Leuk dat je binnen deze serie voorbeelden laat zien waarbij alles van voor to achter helemaal haarscherp is en een voorbeeld waarbij je een haarscherp onderwerp mooi van een potentieel afleidende achtergrond laat afsteken door de achtergrond lekker onscherp te houden.
Tsja, het was òf wat jij zegt volledig met voorbedachte rade en ongelofelijk slim bedacht van mij, òf ik was gewoon te vroeg gestopt met stacken en per ongeluk beviel het resultaat me wel goed... :D ::) ;)

Ik laat de keuze aan jou, mèt daarbij de opmerking dat ik vaak redelijk slordig ben...

Offline PeterN

  • Super Pentaxian*Ltd
  • ****
  • Berichten: 3512
  • Geslacht: Man
Re: Nog maar een paar stackjes
« Reactie #2 Gepost op: 1 mei 2021, 21:23:04 »
Prachtige resultaten weer. Leuk dat je binnen deze serie voorbeelden laat zien waarbij alles van voor to achter helemaal haarscherp is en een voorbeeld waarbij je een haarscherp onderwerp mooi van een potentieel afleidende achtergrond laat afsteken door de achtergrond lekker onscherp te houden.

newmikey2

  • Gast
Nog maar een paar stackjes
« Reactie #1 Gepost op: 1 mei 2021, 19:24:21 »