Auteur Topic: MMFM Mei Maand Foto Maand  (gelezen 5385 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Kees SC

  • Global Moderator
  • Super Pentaxian*Ltd
  • *****
  • Berichten: 4251
  • Geslacht: Man
  • Asahi Pentax Collector Nijverdal-Ov.
    • KeesSC on Flickr!
Re:MMFM Mei Maand Foto Maand
« Reactie #8 Gepost op: 2 mei 2010, 17:19:07 »
En deze werden het dus niet.... ei was stuk!



 :-[


Leuk topic!

Het Nederlandstalig Pentaxforum

Re:MMFM Mei Maand Foto Maand
« Reactie #8 Gepost op: 2 mei 2010, 17:19:07 »

Elvira

  • Gast
Re:MMFM Mei Maand Foto Maand
« Reactie #7 Gepost op: 2 mei 2010, 17:04:11 »
Nou niet leuk ( wel het topic ) maar ik kom met een gebroken ei.



Karin je was me net voor ;D ;D ik wou ook een ooievaar plaatsen.

Elvira

Karin

  • Gast
Re:MMFM Mei Maand Foto Maand
« Reactie #6 Gepost op: 2 mei 2010, 14:19:06 »
Wat een leuk idee!!
ik maak er een kettingfoto van en nu we het toch over eieren hebben:
ik moest gelijk aan deze foto denken van vorige week zondag in Blijdorp, deze ooievaar op een nest.

groetjes Karin




bbwijdieks

  • Gast
Re:MMFM Mei Maand Foto Maand
« Reactie #5 Gepost op: 2 mei 2010, 13:22:10 »
Heej Ron leuk topic, zou het niet mooier zijn als wij er een ketting van maken?
En mogen non-pentax gebruikers hier ook posten?
Wellicht moet dit draadje dan verplaatst worden naar een van de Xtra fotohoeken...

@ Ron, toen ik jouw foto zag dacht ik meteen aan PompEI  ;):


« Laatst bewerkt op: 2 mei 2010, 13:53:09 door Berend »

RonHendriks

  • Gast
Re:MMFM Mei Maand Foto Maand
« Reactie #4 Gepost op: 2 mei 2010, 13:07:11 »
Leuk initiatief......ik neem aan dat het iets van een foto-ketting moet worden, zodat elke volgende foto een relatie heeft met de vorige ?
Dank je, leuk dat jullie al meedoen. Ik hoop dat iedereen meedoet en we zo een mooie fotostapel maken (van misschien wel meer dan 1000 foto's :drinks: ) De foto's hoeven overigens niet per se op elkaar aan te sluiten. Dat is wel leuk denk ik, maar als je thuis iets zit te bedenken en uit te werken, kom je terug en is het draadje een andere kant op gegaan. Het is een plek voor leuke, creatieve, alledaagse, dingen die je bezighouden, situaties waar je tegen aanloopt plek voor mooie leuke foto's die niet per se in een apart plekje passen.

Mooie lucht heb je en de duoboom is ook mooi. Ben benieuwd naar de serie die het wordt.

Mijn volgende foto, toch een duo  :clap2: heb ik 10 jaar geleden gekocht toen ik in dit huis kwam wonen. Contract voor de huur getekend en ja dan moet je iets kopen om dat mee te vieren en ter decoratie je huis vult. Even gewassen onder de kraan en in mijn studio gezet met zwarte achtergrond, flits van rechts, macroflits op de camera, 40mm pancake met een tussenring.

Offline Lysvik

  • Super Pentaxian
  • ***
  • Berichten: 1929
  • Geslacht: Man
  • LYSVIK PHOTOS
    • Lysvik Photos
Re:MMFM Mei Maand Foto Maand
« Reactie #3 Gepost op: 2 mei 2010, 10:44:54 »
....je mag raden wat ik gegeten heb....

Aardbeien? Leuke foto overigens met een frisse kleurstelling, waarbij het standpunt wellicht een fractie meer naar links had kunnen zijn waardoor de lantaarnpaal uit beeld verdwijnt en er iets meer zichtbaar wordt van de asperges op de achtergrond.

Ik haak in op de donkere foto van Eviz met deze experimentele foto (Together PartIV) genomen met de Sigma 10-20mm. De foto maakt deel uit van een (nog verder op te bouwen) reeks waarin -zoals de naamgeving al zegt- steeds twee elementen een nauwe relatie met of tot elkaar hebben.


Offline EviZ

  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 8269
  • Geslacht: Man
  • Purmerend, NoordHolland
    • EviZ.nl
Re:MMFM Mei Maand Foto Maand
« Reactie #2 Gepost op: 2 mei 2010, 02:17:38 »
Leuk initiatief......ik neem aan dat het iets van een foto-ketting moet worden, zodat elke volgende foto een relatie heeft met de vorige ?

Mijn foto is gemaakt vanaf een boerencamping bij een asperge-boer in Baexem:


greetz,
Erik

RonHendriks

  • Gast
MMFM Mei Maand Foto Maand
« Reactie #1 Gepost op: 2 mei 2010, 01:40:54 »
In navolging van Veronica's MMFM Bij deze gewoon een leuke start van een fotodraadje.

Let op er is een regel:
Als je een commentaar plaatst dan MOET daar een foto bij geplaatst worden. Verder mag je naast die foto iets over je eigen foto zeggen en uiteraard ook iets achterlaten over eerder geplaatste foto's van jezelf of anderen. Echter bij elke posting een foto verplicht! Dit is dus een niet lullen, maar maak eens wat leuke foto's deze maand draadje.

Gemaakt op 1 mei in Baexem, je mag raden wat ik gegeten heb.