Bedankt voor jullie reacties.
Ik zal ea toelichten. Flitsen was en is vaak niet toegestaan vanwege de flash in de ogen van de dj's die met vlekken in de ogen hun set moeten afwerken. Dit is overigens een kleine club en niet te vergelijken met Sensation e.d. Daarnaast was ik een soort van de enige nuchtere die daar rondliep en de meeste drinken geen alcohol

. Als je dan erg vaak flitst gaat dat de sfeer niet ten goede komen. Ik ben toch met regelmaat aangesproken door lui met ogen als schoteltjes die niet op de foto wilden, toch lullig als je moeder je zo ziet

. Dit besluit komt daarnaast van de organisatie en die kan ik begrijpen.
Foto 1 heb ik te pakken gekregen terwijl de stroboscoop vol los ging. Hierdoor werd de ruimte goed belicht. Dit is overigens één van mijn favoriete foto's vanwege het rook aspect en de schaduwen langs de hoofden van het publiek met daarnaast het industriële karakter van de club.
Foto 2 en 3 verder oplichten leverde aanzienlijk meer ruis op wat de foto's niet ten goede zou komen. Daarnaast staan ze in een rookwalm van zo'n rook machine, daar was weinig aan te doen terwijl ik wel die lasers erbij wilde. Spelen met alle mogelijkheden in LR6 heb ik uiteraard getest maar dan kom je naar mijn idee toch in de smaak kwestie terecht, deze waren voor mij wel het meest acceptabel. Overigens denk ik dat een FF met betere ruisprestaties hierin wel een verbetering zou opleveren op de genoemde punten.
vr gr Sander