Auteur Topic: Dat mag ook wel eens gezegd worden.  (gelezen 987 keer)

Offline Albert

• Super Pentaxian
  • Geslacht: Man
  • Andorinha (Coimbra) Portugal
    • Albert van den Berg
Re: Dat mag ook wel eens gezegd worden.
« Reactie #3 Gepost op: 24 oktober 2015, 13:18:17 »
Update.
Donderdag is de lens al binnen gekomen.
Mijn vader heeft hem voor mij uitgepakt en bekeken en volgens hem lijkt alles goed te werken.
Ik weer helemaal blij, tenminste hij ligt 2000 km verderop maar dat lossen we volgende week weer op.
Zo te zien een goede en zeer snelle service van camtech.nl en helemaal blij met de 5 jaar garantie van Tamron.

Met vriendelijke groet,
Albert
Pentax Auto 110, grip, flitser AF130P, 18/24/50 mm. Close-up, UV en Skylight filters

Het Nederlandstalig Pentaxforum

« Reactie #3 Gepost op: 24 oktober 2015, 13:18:17 »

Offline Kees SC

• Global Moderator
  • Super Pentaxian*Ltd
  • Asahi Pentax Collector Nijverdal-Ov.
    • KeesSC on Flickr!
« Reactie #2 Gepost op: 21 oktober 2015, 17:16:52 »
Klinkt inderdaad heel netjes! Zó kan het ook en ik krijg het idee dat het meer en meer de goede kant op gaat (welke branche dan ook).

Offline Albert

• Super Pentaxian
  • Andorinha (Coimbra) Portugal
    • Albert van den Berg
Dat mag ook wel eens gezegd worden.
« Reactie #1 Gepost op: 21 oktober 2015, 17:06:56 »
Op 11-11 2011 heb ik een Tamron 10-24 gekocht bij Digitalstreet.
In de doos een garantiekaart en dat ik het objectief via internet bij Tamron aan moest melden en dan 5 jaar garantie kreeg.
Natuurlijk gedaan en ook netjes per mail bevestigd gekregen.
Leuke lens en veel mee gespeeld, tot een paar weken in een keer de scherptestelring kuren had, zowel AF als MF nog maar een paar mm te verdraaien en niet scherp te krijgen.
Ik mijn gegevens opgezocht en een mail gestuurd naar Tamron, zij verwezen mij door naar Camtech.nl
Ik met hun per mail contact opgenomen, reparatieformulier ingevuld, samen met kopie aanmelding en kopie aankoopbon de lens verzonden op 9-10.
Op 13-10 keurig een bevestigingsmail ontvangen dat de lens aangekomen is en een reparatienummer zodat ik de status op de site kan volgen.
Vanmorgen 21-10 een mailtje gekregen dat de lens gerepareerd is en verzonden naar het (in Nederland) opgegeven adres.
Nog even afwachten of en hoe de lens aankomt  ;D Maar dit ziet er toch heel goed uit.

Met vriendelijke groet,
Albert
Pentax Auto 110, grip, flitser AF130P, 18/24/50 mm. Close-up, UV en Skylight filters