Auteur Topic: Foto winkel  (gelezen 2767 keer)

Offline Gourko

• Senior Member
  • **
  • Geslacht: Man
  • Pentax rules!
Re: Foto winkel
« Reactie #4 Gepost op: 20 november 2014, 00:20:30 »
Hallo,
Ik woon in purmerend en kom regelmatig bij foto Looman, laatst met een defecte sigma 17-70 (daar gekocht) terug geweest en deze is opgestuurd ter reparatie Edwin heeft geprobeerd om het onder garantie te laten repareren. Deze was net een paar maanden verlopen, maar doordat er een extra onderdeeltje besteld moest worden moest worden kon dit niet onder de garantie vallen vervolgens heeft hij de reparatiekosten schappelijk aangepast. Als ik mijn volgende lens koop dan is het bij Foto Looman.
Groet,
Johan
Pentax K5IIs, Pentax K10D, Sigma 150-500mm APO OS HSM, Sigma 17-70mm 2.8-4 DC Macro OS HSM, Pentax 55-300mm WR F4-5.6, Manfrotto 055xprob, ballhead 496RC2,  Manfrotto monopod 679b, Swinghead NEK-4, Hoekzoeker, Metz 50 AF-1, Kenko 1.5x-Pz-SHQ

Het Nederlandstalig Pentaxforum

« Reactie #4 Gepost op: 20 november 2014, 00:20:30 »

RonHendriks

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 19 november 2014, 23:25:11 »
Foto Looman is een hele goede winkel. Ik heb er heel wat spullen vandaan gehaald. Edwin is een toffe gast. Als je erheen gaat zul je je verbazen over hoe klein de winkel is.

Offline Thoran

• Super Pentaxian*Ltd
  • Mijn mooiste plaatje schiet ik morgen...
    • Mijn winkeltje online.
« Reactie #2 Gepost op: 19 november 2014, 23:21:35 »
Kortom, als niemand hier op reageert ga ik hem zaterdag halen bij Looman
'

LOL .. dat klinkt bijna als een dreigement ....
Maar over Looman heb ik zelden of nooit iets negatiefs gelezen dus dat zit wel goed :)

Van harte met je voorgenomen besluit ...  over de K3 (na de leercurve) niets dan goeds ....

ps .. kom je hem Zondag in Blijdorp uittesten ?

Flickr: www.Thoran-pictures.nl
FB:Thoran.pictures
TW:@arnolddegans
Het is goed om te weten dat ik over een paar jaar met een smile terug zal denken aan de foutjes van vand

Offline elshout1958

• Pentaxian Guru
  • Alles is al gefotografeerd, maar nog niet door mij
    • Henk Elshout Fotografie
Foto winkel
« Reactie #1 Gepost op: 19 november 2014, 22:52:19 »
Aangezien ik mezelf wil gaan verwennen met een nieuwe K3 ben ik benieuwd naar Foto Looman. Deze winkel is momenteel het goedkoopste adres in Nederland (volgens mijn zoektocht) Nu met de cashback actie lijkt de tijd rijp om hem aan te schaffen. Mijn vraag is, wie kent de winkel goed, hoe zijn de bevindingen (service ed) Is er nog te onderhandelen (of heeft er iemand connecties  ;C )
Zijn er mensen die zeggen, absoluut niet daar kopen (waarom niet) Of juist wel daar kopen? Evt een alternatieve winkel waar ik voor hetzelfde geld weg kom. Bij Looman staat hij voor 909 euro minus 80 wordt 829, bij alle andere bekendere winkels kost hij 999 -80 =919  al met al 90 euro verschil.
Kortom, als niemand hier op reageert ga ik hem zaterdag halen bij Looman