Nee Kees, alles in ingepakt. De 18-135 gaat morgen op de post en morgenmiddag komt een jongeman deze kant op om de K-3, Grip, Flu-card, accu en wat ander klein spul in één keer mee te nemen. Ik kwam er alleen achter dat ik de grip twee keer verkocht had. Straks even wat geld terugstorten, een 'kleine' slordigheid. Daarna heb ik van Pentax alleen nog een zeer warm gevoel. Hetzelfde heb ik ook nog steeds van Sony en Minolta.
Wat gaat het nu worden? Ik ben er nog niet uit. Vandaag in Utrecht ook weer een aantal zaken van binnen bekeken en advies gekregen, bij vrienden al ruim gespeeld met de Fuji XT-1 en vwb de Olympus ben ik er nog niet uit. Het staat nu 70-30 voor Fuji.
Maar troost je, als ik ooit ergens een goedkope K-01 op de kop kan tikken zou ik hem zomaar kunnen kopen om hier te kunnen plaatsen. En tot die tijd kan ik doen wat ik al velen heb zien doen, vreemdgaan!

In het begin wat strubbelingen op dit forum, voor diplomatie ben ik niet direct in de wieg gelegd, maar ik heb me hier altijd thuis gevoeld.
Zo snel kom je niet van me af.......