Auteur Topic: Probleem met yahoo mail  (gelezen 718 keer)

Offline mocca

• Super Pentaxian
  • Geslacht: Man
Re: Probleem met yahoo mail
« Reactie #3 Gepost op: 4 december 2013, 08:10:29 »
Ik ga het thuis ook met firefox proberen. Mijn vrouw heeft er ook de laatste paar dagen last van met explorer.
Heb zelf wel veel last gehad met inloggen in flickr afgelopen 3-4 dagen (met chrome), maar dat lijkt nu opgelost te zijn

Het Nederlandstalig Pentaxforum

« Reactie #3 Gepost op: 4 december 2013, 08:10:29 »

Offline Alwin

• Super Pentaxian
  • Pentax rules!
« Reactie #2 Gepost op: 4 december 2013, 04:55:26 »
Ik browse met internet explorer. Zou de combinatie i.e. en yahoo mail de oorzaak zijn van het inlogprobleem? Als controle heb ik Firefox gedownload en geïnstalleerd. De eerste keer dat ik de yahoo mail pagina in de Firefox browser open wordt ik er meteen weer uitgegooid, de tweede keer verloopt het inloggen probleemloos. Dan ga ik voorlopig maar met Firefox browsen en hoop ik dat het probleem niet terugkeert. Als er nog suggesties zijn onder de lezers van dit bericht over de oorzaak en oplossing van dit probleem dan lees ik het graag.
Canon EOS 6D, EF 17-40mm f/4L USM, Canon EOS M-50, EF-M 15-45mm f/3.5-6.3 IS, EF-M 22mm f/2.0 STM, Pentax K20D en nog wat Pentax lenzen :)

Offline Alwin

• Super Pentaxian
  • Pentax rules!
Probleem met yahoo mail
« Reactie #1 Gepost op: 4 december 2013, 00:08:44 »
Wie weet een oplossing? Als ik inlog op mijn yahoo mail account krijg ik een paar seconden het mail-overzicht te zien - wat juist is -  en daarna wordt ik eruit gegooid en kom ik op een standaard internet explorer scherm terecht. Zo kan ik dus geen e-mail gebruiken. Gisteren had ik hetzelfde met mijn flickr account (ook van yahoo). Dat functioneert nou weer. Hoe ik dat precies heb opgelost weet ik niet meer. Ik heb gisteren in ieder geval een nieuw wachtwoord aangemaakt voor mijn yahoo mail account. Met dat nieuwe wachtwoord kom ik dus maar een paar seconden mijn mail account in. Iemand die hier ervaring mee heeft of een oplossing weet?

met vriendelijke groet, Alwin.

PS. Ik heb de pc op virussen gecheckt met AVG. Geen bedreiging gevonden.
« Laatst bewerkt op: 4 december 2013, 00:32:15 door Alwin »
Canon EOS 6D, EF 17-40mm f/4L USM, Canon EOS M-50, EF-M 15-45mm f/3.5-6.3 IS, EF-M 22mm f/2.0 STM, Pentax K20D en nog wat Pentax lenzen :)