Auteur Topic: www.fotoshootklachten.nl  (gelezen 751 keer)

Offline Mharda

• Honorary Member
  • Pentaxian Guru
  • Geslacht: Man
  • Magic is in the air....
    • Mharda on SmugMug
Re: www.fotoshootklachten.nl
« Reactie #2 Gepost op: 2 december 2013, 10:18:12 »
Ik denk dat je inderdaad goed doet geen verwijzingen op te nemen naar derden partijen. En zeker niet naar, hoe sympathiek de site ook klinkt, naar iets wat geen enkele status of positie heeft. Die site kan ook morgen weer uit de lucht zijn.

Belangrijk is: Nederlands recht en duidelijk vastleggen van de afspraken. Volgens mij zijn er voldoende voorbeelden te vinden. Kijk bijvoorbeeld ook eens naar https://play.google.com/store/apps/details?id=com.applicationgap.easyrelease&hl=en Werkt prima!
Mharda
It's magic, isn't it?

- On Twitter as @Mharda
- Website: www.mharda.com
- PPG: http://www.pentaxphotogallery.com/artists/harryvandenbrink

Het Nederlandstalig Pentaxforum

Re: www.fotoshootklachten.nl
« Reactie #2 Gepost op: 2 december 2013, 10:18:12 »

Offline Thoran

• Super Pentaxian*Ltd
  • Geslacht: Man
  • Mijn mooiste plaatje schiet ik morgen...
    • Mijn winkeltje online.
www.fotoshootklachten.nl
« Reactie #1 Gepost op: 2 december 2013, 09:53:42 »
Mijn mailtje aan www.fotoshootklachten.nl :

Goedemorgen,

Mijn naam is Arnold de Gans en ik sta op het punt mijn aller eerste Studio te openen.
Reeds geruime tijd ben ik actief op diverse fora voor fotografen mua’s en modellen en jullie komen steeds vaker ten spraken ( positief hoor )

Op mijn voorstel om jullie te vermelden in de TFP/TFCD contracten werd heel positief gereageerd maar ik uiteindelijk ben van mening geworden dat het opnemen van jullie naam en of verwijzing naar jullie website niet thuis hoort in een contract tussen fotograaf en model/mua.

Toch wil ik bijdrage aan jullie naamsbekendheid en zat te denken om een blaadje bij het contract te voegen (los van het contract dus ) met info over jullie.
Maar toch minimaal een poster van jullie op te hangen in de studio.

Vandaar nu dit mailtje naar jullie .. hebben jullie posters en of folder materiaal wat fotografen met studio ruimte op zouden kunnen hangen of anders gewoon fysiek uit kunnen reiken aan nieuwe modellen?

Flickr: www.Thoran-pictures.nl
FB:Thoran.pictures
TW:@arnolddegans
Het is goed om te weten dat ik over een paar jaar met een smile terug zal denken aan de foutjes van vand