Auteur Topic: Zondag 18 augustus 2013 Fotograficamarkt in Doesburg  (gelezen 3672 keer)

Offline Scheepsspotter

• Senior Member
  • **
  • Geslacht: Man
Re: Zondag 18 augustus 2013 Fotograficamarkt in Doesburg
« Reactie #2 Gepost op: 14 augustus 2013, 09:29:02 »
Ze komen daar uit binnen-en buitenland.
Zowel de standhouders als bezoekers.
Ik zelf was daar vorig jaar ook.
Wat er te koop is heel veel Canon -Nikon en een kleine hoeveelheid Pentax.
Ook heel veel "oud " spul en toebehoren is er te koop.
Er zijn ook stand waar je niet gebruikte fotocamera en -lenzen kan verkopen.
Wat mij opviel dat ik met mijn Pentax cameradraagband ver in de minderheid was . ;C
Het was er wel gezellig druk en zal mij ( onder voorbehoud) nu ook weer onder het publiek begeven.
Mocht je willen komen , doe dat dan zo vroeg mogelijk ivm het parkeren!
Voor nood:
Olympus Stylus SP-820UZ
http://www.scheepsspotter.webs.com

Het Nederlandstalig Pentaxforum

Re: Zondag 18 augustus 2013 Fotograficamarkt in Doesburg
« Reactie #2 Gepost op: 14 augustus 2013, 09:29:02 »

Offline Pentax4ever

• Full Member
  • *
  • Pentax rules!
Zondag 18 augustus 2013 Fotograficamarkt in Doesburg
« Reactie #1 Gepost op: 13 augustus 2013, 18:36:24 »
Heeft iemand hier ervaring mee? Interessant genoeg om er een eind voor te rijden?
Op zondag 18 augustus vindt de negentiende editie van de Openlucht Fotograficamarkt in Doesburg plaats. Plaats van handeling is het monumentale centrum van de stad. Vele tientallen vaak internationale fotofanaten bieden er hun handelswaar aan het veelal fotomaffe publiek aan.
In de vroege ochtend van 18 augustus richten de standhouders hun marktkraam in. Honderden, zo niet duizenden, lenzen, body’s en andere materialen rondom fotografie worden tentoongespreid. De fotomarkt begint om 09.00 uur en duurt tot 17.00 uur. De toegang om de Openlucht Fotograficamarkt te bezoeken is gratis.
Grote man achter de Fotograficamarkt is de bekende Doesburgse fotograaf Roel Fokken. Fokken startte in 1995 naar voorbeeld van het Franse Biévres de eerste openlucht fotograficamarkt in Doesburg. Inmiddels heeft de Openlucht Fotograficamarkt een prominente plek op de internationale jaarkalender gekregen.
Met Binnenste Buiten en de Hanzefeesten behoort de Openlucht Fotograficamarkt tot de grootste publiektrekkers van de binnenstad van Doesburg.
- See more at: http://www.doesburgdirect.nl/openlucht-fotograficamarkt-doesburg-2013-op-18-augustus/#sthash.NdpUgV6n.dpuf