Goed plan, echter krijg ik die niet in de poll erbij gepropt en kan ook geen 2e poll starten in dit topic....wat nu?
Ik heb gekeken of ik kan. Alle weekenden tot nu toe wel verstandig om snel een vaste datum te prikken, anders worden er andere dingen ingepland
Nog even en we kunnen fotoreizen op de markt gaan zetten
dan kun je nu alvast de camping in Ieper reserveren. Ik ben er twee weken geleden gaan kijken of het iets was om naar terug te komen met de caravan.http://www.jeugdstadion.be/
Hoek Lille-Kortrijk-Ieper zonder meer de moeite waard en veel te zien!
Er is een poll toegevoegd, zie ik....Gestemd voor Lille! Dat vond ik wel mooi in een topic dat de titel "Nachtje Ardennen of Parijs" draagt :lolk: :lolk:
Zeikerd! Aangepast
Gestemd voor Lille! Dat vond ik wel mooi in een topic dat de titel "Nachtje Ardennen of Parijs" draagt :lolk: :lolk:
ps .. pa gaat met sprongen vooruit
Lille klinkt ook tof!
Zoonlief kwam deze week thuis van een dagje excursie naar Lille, schijnt ook erg mooi te zijn met zn strakke TGV-station en een oud stadsgedeelte....Dichterbij dan Parijs
[...]Zoonlief kwam deze week thuis van een dagje excursie naar Lille, schijnt ook erg mooi te zijn met zn strakke TGV-station en een oud stadsgedeelte....Dichterbij dan Parijs