Hoi Monique,
Ik zal je zeggen dat het super gaaf is om te doen... die kleine wurmpjes, zo schattig...
Heb zelf niet zo heel lang geleden de kleine van mijn broer geprobeerd goed op de foto te zetten...
ik zal in grove lijnen het 1 en ander er over vertellen...
Ik had een flitser mee om heel zacht tegen het plafond te bouncen... is wel fijn werken....
zorg dat de kleine net lekker goed gedronken heeft want dan zijn lekker loom en heerlijk de oogjes dicht.. dus ook geen las van flits...
vraag of ze van te voren de ruimte lekker op willen stoken.. goed warm... en zorg dat je zelf luchtig gekleed ben... hahaha tis echt heel warm dan..
maar wel lekker voor het kleintje om in het blootje te liggen.... dat vindt ik wel de mooiste foto's namelijk..
ik had doeken mee een beetje in natuur tinten.. (licht grijs, bruin, Aarde, Klei kleuren) fleece en linnen... heb ik op de markt een keer gekocht hiervoor.
zorg dat je niet te kort koopt ik had 2x2 maar had liever 3x3 of 4x4m gehad.. dit om een egale onder en achtergrond te krijgen...
wat ook handig werkte was handdoeken, hier kan je net dingen ondersteunen bij de kleine... (onder de billetjes, hoofdje enz.) net waar nodig.
probeer gebruik te maken van accessoires welke daar aanwezig zijn.. heel simpel is namelijk al heel gauw heel leuk.. rieten mandje (kraam-mand) je ziet vanzelf wel iets ineens.. naam-bordjes, knuffeltje.
verder haalde ik wat inspiratie via deze site.. laat je niet teveel verlekkeren naar deze foto's/opstellingen enz. ze is namelijk echt fantastisch maar voor ons wellicht onhaalbare resultaten..
http://capturedbycarrie.com/blog/en struin wat door haar Archives....
ik zal kijken of ik nog wat foto's kan plaatsen van mijn shoot met me neefje...
succes in ieder geval..
gr. Nick