Ok ... ik begin een dag eerder met de volgende lens .. die Sigma 8-16 is fantastisch maar als je niet echt lekker ben ... en dus niet naar buiten wil ... een enorme blokkade... :dash1:Loop een beetje frusty rond met die UW en krijg gewoon geen mooie / leuke plaat te pakken .. Week 5 gaat dus een dag langer duren .. :evil:Deze week .. de Pentax 35mm 2.8 macro limited :good:
Mogen we dan ook een voorkeur aangeven :lolk:Bij mij was het project allang gestrand denk ik.
Tja, met dat lenzen-pakket van jou kun je idd wel een heel jaar vullen.... ;-) ;-) :rofl2:Als je nog s wat wilt uitlenen omdat je er tóch maar eentje tegelijk op je camera hebt dan weet je me te vinden eej? Daar ben ik wel voor...
Morgen begint Week 4: Sigma 1:4.5-5.6 8-16mm HSM
I know, en je dringt je project echt niet op hoor Zo was mijn post ook niet bedoeld ;C
[....]Het is mijn uitdaging / project en wil het niet opdringen.
Yep, succes er mee......Ik zou het al moeilijk vinden om elke dag in dit draadje te kijken, laat staan elke dag een foto te maken en te plaatsen :afro:
Ik zou het niet kunnen. Dus alleen al daarom: Veel Succes!
De eerste 3 foto,s zien er al veelbelovend uit.
Elke dag 1 foto ... Maakt niet uit waarmee...Maakt niet uit waarvan...Elke dag 1 foto....Just for fun......Project 365: 2013http://www.flickr.com/photos/thoran-pictures/sets/72157632404188168/