Fotohoek > Dieren

Bambi ?

(1/2) > >>

Mark:
Oke, zo beter dan ? de text is aangepast  ::)
Pichygrue, bedankt voor je waardering  :)

Mark  8-)

Asahiflex:

--- Citaat ---Ik heb uiteraard deze film als kind gezien. Ik vond er eigenlijk niks aan! Mijn vader vroeg mij na afloop: En wat vond je ervan! Volgens het vaak vertelde verhaal antwoordde ik: Beesten kunnen niet praten! Daarmee was voor mij blijkbaar de kous af! Dat ik later zo'n fanatieke liefhebber van de Vos Reynaerde kon worden........! Een inhaalslag?
--- Einde van citaat ---

De vraag is of je er nu anders tegenaan zou kijken als toen. Ik heb hier de Remastered versie van Bambi liggen op DVD, deze mag je lenen als je wilt. Van den Vos Reynaerde is leuk maar voor kinderen een beetje vermoeiend om te lezen. Althans in de originele versie :)

Carel:
Ik heb uiteraard deze film als kind gezien. Ik vond er eigenlijk niks aan! Mijn vader vroeg mij na afloop: En wat vond je ervan! Volgens het vaak vertelde verhaal antwoordde ik: Beesten kunnen niet praten! Daarmee was voor mij blijkbaar de kous af! Dat ik later zo'n fanatieke liefhebber van de Vos Reynaerde kon worden........! Een inhaalslag?

Maar wel mooie foto's..........!

Asahiflex:

--- Citaat --- :o Zo eng is Bambi niet toch?  :o
--- Einde van citaat ---

"Faster, Bambi! Don't look back! Keep running! Keep running!"

Weet je wel hoeveel tere kinderzieltjes er op dat moment voor het leven werden getekend?  :D

AnoLife:
 :o Zo eng is Bambi niet toch?  :o

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie