En hier dan mijn ervaringen van hedenochtend. Vooropgesteld: dit is niet mijn geluksdag

Mijn bevindingen zijn misschien open deuren, maar toch..
1) Karretje is vast en zeker handig, maar op een workshop kan je niet makkelijk door struiken, trappen, en klimmen over stenen komen. Kortom, beter leren minder mee te nemen in een rugtas;
2) onder de trekstang zitten de wielen, aan de achterkant een inklapbare U waardoor de kar recht blijft staan. Helaas klapte dat ding elke keer in en stond de kar scheef. Dus aan de zijkant staan, met de linkerhand kar achterover trekken en met de voet proberen de beugel weer recht te zetten. Is wss te verhelpen door schroeven iets strakker te draaien;
3) statiefbeugel had ik wss niet goed vast gezet. Dus halverwege losgegaan

en vergrendelmoertje kwijt;
4) ergste: gelukkig in zicht van auto, breekt borgmoertje bij wiel. Dus wiel liep eraf.. Als dat in the middle of nowhere gebeurt heb je echt een probleem!
Op internet lees ik alleen maar positieve berichten dus ik ben wss een uitzondering..
En zoals ik al zei: het is niet mijn geluksdag... Ik zet mijn statief niet goed neer, wil weer die beugel van de kar rechtzetten, dondert statief + gimbal + K5 + SIGMA 120-400 op de grond. Zonnekap in 2-en en de motor van de lens zit vast, wil niet meer zoomen...