Sta me toe nog eens in te pluggen in de collectieve kennis hier: ik fotografeer graag miniatuuropstellingen, deed dit tot nu toe in een zelfgemaakte softboxachtige constructie, maar dan ben je wel beperkt tot kleine opstellingen. Nu wil ik ook graag grotere miniatuurscenes kunnen fotograferen, en wel met flits: het is altijd binnen, en lange tijden geven een gelig resultaat, waarschijnlijk door de verlichting.
Is een opstelling mogelijk waarbij ik twee mini-statieven met een flitser - indirect via reflectieparaplu - heb staan links en rechts van de scene, en mijn k5 in het midden, en die twee flitsers hetzij draadloos, hetzij in slave mode gaan meeflitsen op het moment van de opname?
Hoe zit het dan met de belichting als je een A lens gebruikt? Werkt TTL lichtmeting dan correct? Of moet ik aan het rekenen slaan?
Bijkomend vraagje: Mijn flitsers zijn de AF360 en AF540 (deze moet ik nog kopen), is dat een probleem dat dit niet 2 keer dezelfde flitser is? Ben ik beter af met een tweede AF360?
Heel wat vragen, ik weet het, maar zelf ben ik nog een bleuke he

Groet, Rudy