Auteur Topic: Pentax Check & Clean + Lens experience 9 juni 2012  (gelezen 9350 keer)

Offline acinony

• Pentaxian
  • **
  • Geslacht: Man
  • I don't wanna be a freak.. but I can't help myself
Pentax Check & Clean + Lens experience 9 juni 2012
« Reactie #1 Gepost op: 8 februari 2012, 10:59:26 »
Het heeft me wat moeite gekost, maar ik kan melden dat het me gelukt is.

Zaterdag 9 juni 2012 hebben wij een Pentax Check & Clean dag in onze winkel: Fotobooms te Amsterdam.
Om de dag nog wat extra flair te geven en wat drukte te genereren houden wij tijdens de 2 weken ervoor en erna ook ook een lens experience.

Dat wil dus zeggen dat je die dag langs kan komen in de winkel en je spiegelreflex kosteloos word gereinigd én je alle lenzen en bodies kunt uit kunt testen.

http://www.fotobooms.nl/agenda/0/0/0/0/86/pentax_check_and_clean_%2B_lens_experience%21.html

Dus mensen laat even zien aan mijn baas en de beukelaer dat ik alle reden had om deze dag te organiseren en kom in grote getale !!

Natuurlijk ga ik ook mijn best weer doen om rond deze dagen een Pentax meet te organiseren waarbij ik de "koffers" van pentax ook meeneem om wat de mensen wat ruimer de tijd te geven om te testen.
Tegen die tijd ga ik ervan uit dat niet alleen zoals vorig jaar een K-r en K-5 - maar ook een Q en K-01 in de koffer bij zitten.  ;D

Ik ga ervan uit dat ik dit hier mag posten aangezien dit gaat om een speciale gratis pentax dag en niet om een commercieel gebeuren, mocht dit verkeerd geplaatst zijn of ongewenst,
dan kan deze verplaatst of verwijderd worden.

FA 80-320mm, DA 16-45mm, FA 50mm 1.4, Sigma 30mm F1.4, Sigma 105mm Macro, Sigma 18-200mm, D-BG4.

Het Nederlandstalig Pentaxforum

Pentax Check & Clean + Lens experience 9 juni 2012
« Reactie #1 Gepost op: 8 februari 2012, 10:59:26 »