Gewoon cameranu.nl hoor, net als Lennart hier boven (die overigens ook de neigkop er los bij moest kopen), ik heb echt het goedkoopste (met gewenste kwaliteit/specificaties) allemaal al opgezocht
Statief,neigkop,paraplu kan op zijn goedkoopst voor zo'n 60 euro in Urk. Als je dan geld over de balk gaat gooien, geef ik liever 80 euro uit voor net iets beter/handiger ipv dat je over een half jaar alles wil vervangen.
Er zitten bij elke aanschaf natuurlijk wat persoonlijke afwegingen, zo zou ik een statief willen dat wat lichter is aangezien ik geen auto heb (lumopro LP606 34 euro). Zo rond de 1,2 kg ipv 2,2 kg zoals die van Lennart, ook bij dit statief zit geen neigkop. De goedkoopste neigkop van beetje kwaliteit is dan de lumopro LP679 a 17 euro.
Verder liever de cactus V5 ipv de V4 aangezien deze een stuk betrouwbaarder schijnt te zijn en wat meer opties heeft. De V4 heb ik dan ook niet naar gezocht, maar van de V5 kon ik geen goedkopere aanbieder vinden dan cameranu.nl.
En ten slotte liever de Yongnuo 560 ipv de 460II. Ook 15-20 euro meer (niet cameranu.nl maar via ebay).
Kan je natuurlijk stellen: zeur dan niet dat het duur is

maar ik geef het geld liever niet uit aan spullen die niet aansluiten bij wat ik eigenlijk wil. Zo overdreven zijn mijn wensen nou ook weer niet. Ik zou kunnen overwegen om voor de 460II te gaan maar daar houd het ook wel mee op.