Auteur Topic: Dramatisch Zaltbommel  (gelezen 1218 keer)

henkvanzuylen

• Gast
Re:Dramatisch Zaltbommel
« Reactie #3 Gepost op: 6 december 2011, 07:39:20 »
Als je heel snel kijkt doet de foto mij denken aan de foto's van WO-I, zeker met die lucht en kale grond.
De dramatiek heb je goed te pakken, jammer dat die koeien niet op de vlucht slaan om het geheel dramatischer weer te geven...  ;D
Heb wel het idee dat de horizon scheef naar rechtsbeneden loopt.

Koeien waren stieren in dit geval maar die vonden het allemaal wel best (die vonden mij al dramatisch genoeg waarschijnlijk :) )
Horizon staat volgens mij recht...ik denk dat het vertekend door de hogere brug over de A2.

Als 'gewone' foto vond ik het toch allemaal net iets te ver weg, maar zo werd het naar mijn idee nog een interessante plaat.

Bedankt voor je reactie Joop.

Het Nederlandstalig Pentaxforum

« Reactie #3 Gepost op: 6 december 2011, 07:39:20 »

Offline Joop96

• Super Pentaxian*Ltd
  • Geslacht: Man
  • Wij Pentaxen, hij/zij Pentaxt en ik Pentax
« Reactie #2 Gepost op: 5 december 2011, 22:42:36 »
Als je heel snel kijkt doet de foto mij denken aan de foto's van WO-I, zeker met die lucht en kale grond.
De dramatiek heb je goed te pakken, jammer dat die koeien niet op de vlucht slaan om het geheel dramatischer weer te geven...  ;D
Heb wel het idee dat de horizon scheef naar rechtsbeneden loopt.
K-5-IIs / DBG-4 / 18-135WR

henkvanzuylen

• Gast
Dramatisch Zaltbommel
« Reactie #1 Gepost op: 5 december 2011, 22:35:18 »
Even wat geprobeerd met een foto die ik afgelopen zondag gemaakt heb, omgezet met Silver in CS5

Een vergezicht op Zaltbommel en de A2 vanuit Waardenburg

en hier vindt je de grote versie: http://dl.dropbox.com/u/48340958/Pentaxforum.nl/20111204hvzuy-Zaltbommel%20over%20Waal-002-ZW.tif

Henk