Ik heb jarenlang bij EMI gewerkt en daar veel materiaal van hem voorbij zien komen.
Deze zouden er beslist niet bij misstaan.
Met vriendelijke groet,
Albert
Dit is inderdaad een geweldig compliment!

Iedereen bedankt voor de reacties met complimenten!

Scherp? Ja hoor, tuurlijk. Kleurig? Ook wel. Wat mij echter finaal van tafel blaast is de sfeer die je hebt weten vast te leggen - je hóórt bijna de gitaren gieren en je ziet de "wall of sound" waarmee Lenny zo beroemd is geworden.
We vergeten met z'n allen wel eens dat fotografie méér is dan technische gegevens over scherptediepte en oplossend vermogen. Bedankt dat je ons daaraan helpt herinneren. Dit is gedestilleerde passie en niets anders...
:respect: :respect: :respect:
Mooi verwoord!

De officiële fotograaf Mathieu Bitton maakt ook erg mooie platen. Hij doet ook wel bijzondere dingen met compositie, beweging, maar vooral kleur.

Ik moet zeggen dat concertfotografie wel tof is om te doen. De muziek inspireert! Daarnaast is Lenny Kravitz ook wel erg fotogeniek!
Ik heb zelf amper nabewerking gedaan. Ik heb ook bijna niets uitgesneden. Misschien een klein randje en wat rechtgetrokken. Het is een klein beetje verscherpt. Verder is het zoals het uit de camera komt.