Wat we als eerste opmerkte toen we daar rondliepen...wat verschrikkelijk veel fotografen! Niet normaal!
Van K5 tot D3 tot 5D, tot Kx, E520 tot Kodakje....echt van alles!
Sommige heel serieus, sommige heel nonchalant, meest met statief, sommige met héél erg vaste hand (of een Iso-monster natuurlijk). Ik heb maar zelden een evenement gezien waar zoveel mensen met een camera rondlopen (op de Zoomexperience na dan misschien
)
Dan merk je dus eigenlijk pas hoeveel mensen er aan fotografie doen! Ik heb het vermoeden dat de meesten (dus ook de fotografen) wel aardig uit de buurt komen, is er echt zo'n evenement voor.
Ik heb lang getwijfeld of ik nog zou gaan, ik heb er eigenlijk niet zo heel erg veel mee en vind de creatieve mogelijkheden ook redelijk beperkt. Je komt al snel met dezelfde platen thuis als iedereen.
Vanavond echter besloten om me niet te laten kennen en toch een ronde te maken! Heb m'n best gedaan om wat andere foto's dan de rest te maken. Resultaten volgen binnenkort...
Moet zeggen dat ik er vanavond wel echt als fotograaf naar heb staan kijken, het meeste door de lens dus

Ik was dan ook echt gegaan om foto's te maken.
Bewust ook alleen want ik geloof niet dat als ik eerder deze week met anderen was gegaan, dat die blij waren geworden van 3 tot 4 keer naar hetzelfde kijken omdat ik die ene foto nog niet heb