Beste Pentax fans en forumleden,
De cashback verloopt voor mij niet helemaal gladjes. Tijdens de Pentax Experience dagen (leuk!) in Nunspeet heb ik bij een welbekend forumlid de Pentax K5 kit gekocht (geweldige camera trouwens!) en ruim drie weken geleden met priority de hele handel naar De Beukelaar gezonden.
Ontving ik laatst onderstaand bericht:
---------------------------------------------
Geachte Pentax-klant,
hartelijk dank voor uw deelname aan onze PENTAX Cashback Promotion.
Helaas konden we uw opdracht tot nu toe niet verwerken, daar
- de kopie van de rekening van het nieuwe product nog niet is ingediend
- de originele EAN-streepjescode nog niet is ingediend
- een onleesbare of foute rekening is ingediend
Stuurt u ons deze a.u.b. binnen de komende 7 dagen toe, aangezien we uw opdracht anders helaas moeten annuleren.
Vermeldt u alstublieft altijd uw referentienummer op de documenten, daar we deze anders niet goed bij uw opdracht kunnen voegen. Toezendingen van documenten zonder vermelding van het referentienummer kunnen helaas niet verwerkt worden.
U kunt ons de informatie doen toekomen per e-mail naar pentax-cashback@techprotect.de, of per fax naar 0049 7031 7632 5562.
Bij vragen staat onze klantenservice u op werkdagen tussen 9:00 en 17:00 uur graag per e-mail of per telefoon 0800 020 3246 ter beschikking. Let u er a.u.b. op dat inlichtingen alleen in het Duits, Frans en Nederlands kunnen worden gegeven.
Met vriendelijke groeten,
Uw Pentax-promotieteam
E-Mail: pentax-cashback@techprotect.de
Web:
http://www.cashback-pentax.com/nlTel. Nr.: 0800 020 3246 (gratis)
-----------
Goed, kan gebeuren. De hele handel inscannen en versturen dan maar...alleen nu dient zich de volgende catch 22 aan. De streepjescode is natuurlijk lang en breed verzonden naar De Beukelaar en ik heb geen kopie (dom?). Op mijn vraag per mail (telefoon werd dinsdag niet opgenomen) hoe ik dan kan toch kan deelnemen en welke gegevens ze precies nodig hebben, de mail is enigszins vaag daaromtrent, wacht ik nog op antwoord. Ik heb de Beukelaar gemaild met de vraag of de stukken zijn binnengekomen, ook daar wacht ik nog op antwoord.
Iemand een suggestie over wat ik moet doen?
Vriendelijke groet,
Arno