Beest van een camera, maar ik denk voor de pro's die camera's in deze klasse kopen/gebruiken niet echt een mega-vooruitgang of ben ik nou gek?
14fps ipv 10 is leuk en nóg hogere iso is ook leuk. Maar is dat genoeg innovatie voor zo'n grote investering? Op video gebied is er ook weinig nieuws onder de zon en deze camera lijkt me voor budget filmmakers eigenlijk net te duur, die neigen waarschijnlijk eerder naar een 5D mk2(/3).
Die 18MP verbazen me eigenlijk een beetje. Natuurlijk hartstikke mooi voor de ruis enzo, maar de professionals die zoiets gebruiken die zullen waarschijnlijk zo nu en dan best groot willen printen of zelfs moeten printen voor hun opdrachtgever. Ik denk dat die niet perse heel blij zijn met 18MP en best tevreden waren geweest met gelijke ISO prestaties ten opzichte van het vorige model en 24-28MP. Bij de doorsnee consument is er veel interesse in betere high-iso prestaties omdat die vaak niet zo groot afdrukken als ze dat al doen, maar is dit bij de pro's ook zo? Ook hier kan ik het mis hebben.
Natuurlijk een prachtige camera, maar hoe vernieuwend die gaat zijn moet ik nog zien.
En Canon...haal alsjeblieft is iemand in huis die iets aan de styling van die camera's doet...weer zo'n karakterloos ding, zo'n krachtpatser verdiend beter.