Auteur Topic: INTERESSEPEILING: Pentax forum.nl polo's  (gelezen 14008 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

henkvanzuylen

  • Gast
Re:INTERESSEPEILING: Pentax forum.nl polo's
« Reactie #131 Gepost op: 14 november 2011, 16:56:12 »
helaas, waalwijk heeft geen ns station :( :(

's-Hertogenbosch wel...dat is kortbij...dat vindt Henk vast niet erg  ;D

Het Nederlandstalig Pentaxforum

Re:INTERESSEPEILING: Pentax forum.nl polo's
« Reactie #131 Gepost op: 14 november 2011, 16:56:12 »

Offline egbert

  • Pentaxian
  • **
  • Berichten: 606
  • Geslacht: Man
  • Pentax waarheen :(
Re:INTERESSEPEILING: Pentax forum.nl polo's
« Reactie #130 Gepost op: 14 november 2011, 16:11:10 »
Kunnen we niet beter in Waalwijk de spullen in ontvangst nemen en gelijk op de foto gaan?  ;D
Spaar Kes een hoop werk...

helaas, waalwijk heeft geen ns station :( :(
Pentax k-5 ii Pentax k-01,  Pentax mx-1, Pentax Q7, Pentax Optio LS465
Lenzen Q7, de 01,02,03, 05,06,07.
Lenzen Dslr, 10/17, 17/70, 55/300 wr, 40xs, 35, 50, 70,100mm
Lenzen Slr: 28, 50, 100, 135, 200mm
Flitser: AF360FGZ II

asplx

  • Gast
Re:INTERESSEPEILING: Pentax forum.nl polo's
« Reactie #129 Gepost op: 14 november 2011, 15:58:42 »
Kunnen we niet beter in Waalwijk de spullen in ontvangst nemen en gelijk op de foto gaan?  ;D
Spaar Kes een hoop werk...

Offline egbert

  • Pentaxian
  • **
  • Berichten: 606
  • Geslacht: Man
  • Pentax waarheen :(
Re:INTERESSEPEILING: Pentax forum.nl polo's
« Reactie #128 Gepost op: 14 november 2011, 15:54:51 »
Ik heb zojuist de bestelling binnen en zal het vanavond uit sorteren en morgen verzenden. Als het goed is is het dan woensdag bij de geadresseerden.
[/quote

prima kees,

da's heel vlug.
heb je alle adressen?

grt en sukses
egbert
Pentax k-5 ii Pentax k-01,  Pentax mx-1, Pentax Q7, Pentax Optio LS465
Lenzen Q7, de 01,02,03, 05,06,07.
Lenzen Dslr, 10/17, 17/70, 55/300 wr, 40xs, 35, 50, 70,100mm
Lenzen Slr: 28, 50, 100, 135, 200mm
Flitser: AF360FGZ II

Offline Edzo

  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 10701
  • Geslacht: Man
  • Alles komt goed!
    • Mijn website
Re:INTERESSEPEILING: Pentax forum.nl polo's
« Reactie #127 Gepost op: 14 november 2011, 15:37:54 »
Top Kees!
Ik ben benieuwd en ik zie de foto (te maken in Waalwijk) wel zitten  :D
Nogmaals bedankt voor het initiatief!

asplx

  • Gast
Re:INTERESSEPEILING: Pentax forum.nl polo's
« Reactie #126 Gepost op: 14 november 2011, 15:21:18 »
Das mooi Kees, we zien het wel verschijnen. En nogmaals bedankt voor je inspanningen.
Misschien leuk om een keer iedereen met polo te verzamelen voor een groepsfoto :D :D. En omdat ik het bedacht heb doen we het in Waalwijk ;C

En die volle maan tussen al die donkere poloshorts is de fotograaf,. die de groepsfoto maakt...  :D :D

henkvanzuylen

  • Gast
Re:INTERESSEPEILING: Pentax forum.nl polo's
« Reactie #125 Gepost op: 14 november 2011, 15:21:03 »
Ik heb zojuist de bestelling binnen en zal het vanavond uit sorteren en morgen verzenden. Als het goed is is het dan woensdag bij de geadresseerden.

Mooi man!

En omdat ik het bedacht heb doen we het in Waalwijk ;C

Goed plan...mooi kort bij ook  :D

Offline Kees SC

  • Global Moderator
  • Super Pentaxian*Ltd
  • *****
  • Berichten: 4253
  • Geslacht: Man
  • Asahi Pentax Collector Nijverdal-Ov.
    • KeesSC on Flickr!
Re:INTERESSEPEILING: Pentax forum.nl polo's
« Reactie #124 Gepost op: 14 november 2011, 15:00:40 »
Das mooi Kees, we zien het wel verschijnen. En nogmaals bedankt voor je inspanningen.
Misschien leuk om een keer iedereen met polo te verzamelen voor een groepsfoto :D :D. En omdat ik het bedacht heb doen we het in Waalwijk ;C

Dan kom ik niet in mijn cabrio! ::)

Offline elshout1958

  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 5926
  • Geslacht: Man
  • Alles is al gefotografeerd, maar nog niet door mij
    • Henk Elshout Fotografie
Re:INTERESSEPEILING: Pentax forum.nl polo's
« Reactie #123 Gepost op: 14 november 2011, 14:57:26 »
Ik heb zojuist de bestelling binnen en zal het vanavond uit sorteren en morgen verzenden. Als het goed is is het dan woensdag bij de geadresseerden.
Das mooi Kees, we zien het wel verschijnen. En nogmaals bedankt voor je inspanningen.
Misschien leuk om een keer iedereen met polo te verzamelen voor een groepsfoto :D :D. En omdat ik het bedacht heb doen we het in Waalwijk ;C

Offline Kees SC

  • Global Moderator
  • Super Pentaxian*Ltd
  • *****
  • Berichten: 4253
  • Geslacht: Man
  • Asahi Pentax Collector Nijverdal-Ov.
    • KeesSC on Flickr!
Re:INTERESSEPEILING: Pentax forum.nl polo's
« Reactie #122 Gepost op: 14 november 2011, 14:37:36 »
Ik heb zojuist de bestelling binnen en zal het vanavond uit sorteren en morgen verzenden. Als het goed is is het dan woensdag bij de geadresseerden.

asplx

  • Gast
Re:INTERESSEPEILING: Pentax forum.nl polo's
« Reactie #121 Gepost op: 11 november 2011, 17:52:09 »
bericht voor vulcan.

waar staat het logo van pentaxforum.nl officeel en zichtbaar vermeld?

ik vindt het laatste poloshirt logo oke,
voor de rest zoek geen spijkers op laag water

Rechts bovenin elke pagina,
ook als je een bericht intypt...

Offline Mharda

  • Honorary Member
  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 5651
  • Geslacht: Man
  • Magic is in the air....
    • Mharda on SmugMug
Re:INTERESSEPEILING: Pentax forum.nl polo's
« Reactie #120 Gepost op: 11 november 2011, 14:33:30 »
Henk, helemaal mee eens. Kees, ondanks dat het er op de monitor wellicht minder uit ziet dan verwacht, kan het er in de praktijk wellicht best goed uit zien.
Als ze op tijd binnen zijn (vóór 19-12) neem ik ze mee naar Bali. Dat is dicht bij China, dus kan ik even zien hoe ze er daar op reageren  :D :D)
Het zal allemaal wel meevallen denk ik. In ieder geval bedankt voor het goede initiatief!!

+1
Mharda
It's magic, isn't it?

- On Twitter as @Mharda
- Website: www.mharda.com
- PPG: http://www.pentaxphotogallery.com/artists/harryvandenbrink

Offline egbert

  • Pentaxian
  • **
  • Berichten: 606
  • Geslacht: Man
  • Pentax waarheen :(
Re:INTERESSEPEILING: Pentax forum.nl polo's
« Reactie #119 Gepost op: 11 november 2011, 14:27:42 »
bericht voor vulcan.

waar staat het logo van pentaxforum.nl officeel en zichtbaar vermeld?

ik vindt het laatste poloshirt logo oke,
voor de rest zoek geen spijkers op laag water
Pentax k-5 ii Pentax k-01,  Pentax mx-1, Pentax Q7, Pentax Optio LS465
Lenzen Q7, de 01,02,03, 05,06,07.
Lenzen Dslr, 10/17, 17/70, 55/300 wr, 40xs, 35, 50, 70,100mm
Lenzen Slr: 28, 50, 100, 135, 200mm
Flitser: AF360FGZ II

Offline André Kok

  • Super Pentaxian
  • ***
  • Berichten: 1175
  • Geslacht: Man
  • Just Pentax!
    • Welkom op de site van André Kok
Re:INTERESSEPEILING: Pentax forum.nl polo's
« Reactie #118 Gepost op: 11 november 2011, 13:51:00 »
Ik vind ook dat Carel gelijk heeft. Ik vind het jammer dat gekozen is voor foto 3, ook al worden de letters recht. Het lettertype komt gewoon niet overeen met het logo van Pentax en vormt zo een amateuristische aanfluiting, een beetje een belediging richting Pentax.
Kees, bedankt voor het initiatief en de inzet! Laat het shirt maar komen. Ik sluit me verder aan bij Henk t.a.v. commentaren op het  resultaat.

André
Pentax K-3 III | Pentax K-5 II |  smc DA 17-70mm f/4 | smc DA* 200mm f/2.8 | smc DA* 300mm f/4 | DA 1.4x AF Rear Converter | smc DA 35mm f/2.4 | ...

Offline Edzo

  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 10701
  • Geslacht: Man
  • Alles komt goed!
    • Mijn website
Re:INTERESSEPEILING: Pentax forum.nl polo's
« Reactie #117 Gepost op: 11 november 2011, 13:22:04 »
Ik wil hier ook nog even op reageren, Carel heeft eigenlijk wel gelijk maar ik vond het idee van die polo`s gewoon leuk en ik weet als geen ander als je je nek uit steekt om iets te regelen het niet meevalt om dat voor iedereen goed te doen, zeker niet als je van derden afhankelijk bent. Ik wacht gewoon het shirt af en als het dan echt helemaal niets is ga ik mijn motor er wel mee poetsen of zo (maar zo erg zal het niet zijn) Wel een dure poetslap trouwens ;D. Kees, bedankt dat jij je nek uitgestoken hebt om dit op touw te zetten, ook al is het resultaat niet geworden wat we voor ogen hadden. Als ik de polo draag en ik krijg negatief commentaar zeg ik gewoon dat het Chinese imitatie is :evil: en bij positief commentaar zeg ik dat Kees van het forum het geregeld heeft :good:

Henk

Henk, helemaal mee eens. Kees, ondanks dat het er op de monitor wellicht minder uit ziet dan verwacht, kan het er in de praktijk wellicht best goed uit zien.
Als ze op tijd binnen zijn (vóór 19-12) neem ik ze mee naar Bali. Dat is dicht bij China, dus kan ik even zien hoe ze er daar op reageren  :D :D)
Het zal allemaal wel meevallen denk ik. In ieder geval bedankt voor het goede initiatief!!

Offline PeterL

  • Pentaxian
  • **
  • Berichten: 566
  • Geslacht: Man
  • Voerendaal - Limburg
    • Peter Lambrichs Fotografie
Re:INTERESSEPEILING: Pentax forum.nl polo's
« Reactie #116 Gepost op: 11 november 2011, 12:17:42 »
Ik wil hier ook nog even op reageren, Carel heeft eigenlijk wel gelijk maar ik vond het idee van die polo`s gewoon leuk en ik weet als geen ander als je je nek uit steekt om iets te regelen het niet meevalt om dat voor iedereen goed te doen, zeker niet als je van derden afhankelijk bent. Ik wacht gewoon het shirt af en als het dan echt helemaal niets is ga ik mijn motor er wel mee poetsen of zo (maar zo erg zal het niet zijn) Wel een dure poetslap trouwens ;D. Kees, bedankt dat jij je nek uitgestoken hebt om dit op touw te zetten, ook al is het resultaat niet geworden wat we voor ogen hadden. Als ik de polo draag en ik krijg negatief commentaar zeg ik gewoon dat het Chinese imitatie is :evil: en bij positief commentaar zeg ik dat Kees van het forum het geregeld heeft :good:

Henk

+1!!



Offline Vulcan

  • Administrator
  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 5130
  • Geslacht: Man
Re:INTERESSEPEILING: Pentax forum.nl polo's
« Reactie #115 Gepost op: 11 november 2011, 12:00:52 »
Kees, bedankt dat jij je nek uitgestoken hebt om dit op touw te zetten, ook al is het resultaat niet geworden wat we voor ogen hadden.
Daar sluit ik me, ondanks alle tegenwind, wel helemaal bij aan! :)
Als ik de polo draag en ik krijg negatief commentaar zeg ik gewoon dat het Chinese imitatie is :evil: en bij positief commentaar zeg ik dat Kees van het forum het geregeld heeft :good:
Ook daar sluit ik me bij aan!   :rofl2:
Pentax K3, DA18-135mm F3.5-5.6|DA55-300mm F4.0-5.8|FA28-70mm F4.0|DA35mm F2.4|DA50mm F1.8|M50mm F1.7| M28mm F3.5|Voigtlander 100mm Macro F3.5| Metz 48 AF-1

Offline elshout1958

  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 5926
  • Geslacht: Man
  • Alles is al gefotografeerd, maar nog niet door mij
    • Henk Elshout Fotografie
Re:INTERESSEPEILING: Pentax forum.nl polo's
« Reactie #114 Gepost op: 11 november 2011, 10:44:23 »
Ik wil hier ook nog even op reageren, Carel heeft eigenlijk wel gelijk maar ik vond het idee van die polo`s gewoon leuk en ik weet als geen ander als je je nek uit steekt om iets te regelen het niet meevalt om dat voor iedereen goed te doen, zeker niet als je van derden afhankelijk bent. Ik wacht gewoon het shirt af en als het dan echt helemaal niets is ga ik mijn motor er wel mee poetsen of zo (maar zo erg zal het niet zijn) Wel een dure poetslap trouwens ;D. Kees, bedankt dat jij je nek uitgestoken hebt om dit op touw te zetten, ook al is het resultaat niet geworden wat we voor ogen hadden. Als ik de polo draag en ik krijg negatief commentaar zeg ik gewoon dat het Chinese imitatie is :evil: en bij positief commentaar zeg ik dat Kees van het forum het geregeld heeft :good:

Henk

Offline Vulcan

  • Administrator
  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 5130
  • Geslacht: Man
Re:INTERESSEPEILING: Pentax forum.nl polo's
« Reactie #113 Gepost op: 11 november 2011, 09:53:56 »
Klopt, er had een  ;) achter gemoeten! Zo was het bedoeld.
Je hebt mij niet voor een akkoord gevraagd, omdat het toch anders dan voorgesteld is moet je ook de gelegenheid kunnen hebben nee te zeggen.
Maar jij vind het blijkbaar wel blijk geven van professioneel werken als je een offerte maakt voor een bedrukt poloshirt die je uiteindelijk totaal niet waar kunt maken?
Als mij dit ontwerp vooraf was getoond, had ik geen bestelling geplaatst en er ook geen "officiële" pentaxforum.nl goedkeuring aan gegeven. Nogmaals, het is niet ons logo! Het lijkt er wat op, meer een soort van Chinese namaak.  ;)
Dit is zeker ook voor jou een leermoment, en dat neem ik ook zo op.  :)
Maar voor een bedrijf moeten wij geen leermoment hoeven zijn, dat doen ze maar in hun eigen tijd! Dat neem ik het bedrijf wel kwalijk, en vind (en noem) dat amateuristisch werken.
Pentax K3, DA18-135mm F3.5-5.6|DA55-300mm F4.0-5.8|FA28-70mm F4.0|DA35mm F2.4|DA50mm F1.8|M50mm F1.7| M28mm F3.5|Voigtlander 100mm Macro F3.5| Metz 48 AF-1

Offline Kees SC

  • Global Moderator
  • Super Pentaxian*Ltd
  • *****
  • Berichten: 4253
  • Geslacht: Man
  • Asahi Pentax Collector Nijverdal-Ov.
    • KeesSC on Flickr!
Re:INTERESSEPEILING: Pentax forum.nl polo's
« Reactie #112 Gepost op: 11 november 2011, 09:25:51 »
Nou Vulcan, die tweede zin is niet zo smaakvol gekozen, of je moet een  ;) vergeten zijn.

De suggestie dat het een overenthousiaste amateur die zijn of haar borduurmachine ten gelde wil maken is niet juist. Ik ben er gisteren geweest en het is wel degelijk een professioneel bedrijf. Maar die opmerking maakt mij verder niets uit maar het is dus niet zomaar wat broddelwerk.
Ik heb van de anderen wel opmerkingen gehad, positief en negatief, of met plus en minpunten, maar uiteindelijk zei vrijwel iedereen dat het akkoord was.

Maar zoals ik al zei...... ook voor MIJ een leermoment!

Offline Vulcan

  • Administrator
  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 5130
  • Geslacht: Man
Re:INTERESSEPEILING: Pentax forum.nl polo's
« Reactie #111 Gepost op: 11 november 2011, 08:57:56 »
Sorry Kees, maar ik had geen genoegen genomen met deze oplossing! Je hebt je m.i. laten naaien!
Dat leermoment had je leverancier eerder moeten hebben. (lees: vooraf) Een professioneel bedrijf had moeten weten of zich moeten vergewissen hoe een bepaalde stof zich gedraagt t.o.v. een opgenaaide badge, en moet elk gewenst lettertype kunnen produceren. Ze komen met een offerte met een mooi uitgevoerd logo waar enkel nog een paar draadjes moesten worden verwijderd, de suggestie werd hier gewekt dat zij deze proefbadge zelf gemaakt hadden. Nu blijkt het een computeruitwerking te zijn die ze niet eens kunnen maken! Voor een bedrijf die dit soort dingen maakt, moet een poloshirt toch gesneden koek zijn? Dat is volgens mij het meest gebruikte soort shirt voor dit soort doeleinden!
Ik heb mijn grote twijfels of dit een echt bedrijf of een overenthousiaste amateur die zijn of haar borduurmachine ten gelde wil maken...  :-X
Zoals het nu gaat worden, lukt mijn vrouw met de hand geborduurd ook nog wel. (als ze dat zou willen!)
Er zijn hier meer vraagtekens bij de uitvoering geplaatst, voordat je groen licht gaf had je diegenen die een bestelling hadden gedaan kunnen vragen of ze met dit ontwerp akkoord gaan of niet. Dan maar een paar polo's minder! Ik laat jou heus niet zitten met de polo's, maar je maakt mij hier niet blij mee. Ja, er staat straks Pentaxforum.nl op. Maar het is niet ons logo, dat ziet er anders uit! :(
Ik had de hele boel gecanceld en de leverancier met de schade laten zitten, wegens wanprestatie en niet nakomen van de offerte.
« Laatst bewerkt op: 11 november 2011, 09:01:03 door Vulcan »
Pentax K3, DA18-135mm F3.5-5.6|DA55-300mm F4.0-5.8|FA28-70mm F4.0|DA35mm F2.4|DA50mm F1.8|M50mm F1.7| M28mm F3.5|Voigtlander 100mm Macro F3.5| Metz 48 AF-1

Offline Kees SC

  • Global Moderator
  • Super Pentaxian*Ltd
  • *****
  • Berichten: 4253
  • Geslacht: Man
  • Asahi Pentax Collector Nijverdal-Ov.
    • KeesSC on Flickr!
Re:INTERESSEPEILING: Pentax forum.nl polo's
« Reactie #110 Gepost op: 10 november 2011, 21:56:59 »
Ja Carel, het is niet helemaal wat we voor ogen hadden maar ik denk dat het nu toch wel redelijk voor elkaar gekomen is.

Ik neem aan voor de leverancier een leermoment, en zeker ook voor mij. :schaam:
Maar cancellen is geen optie, de afhandeling is in volle gang.
Het zou jammer zijn als je niet tevreden bent, maar dat kun je pas echt beoordelen als je ze hebt. Ik denk dat er het beste uitgehaald is en ik vind het best mooi geworden.


Wordt vervolgd.....

Offline Vulcan

  • Administrator
  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 5130
  • Geslacht: Man
Re:INTERESSEPEILING: Pentax forum.nl polo's
« Reactie #109 Gepost op: 10 november 2011, 19:19:11 »

We hebben allerlei dingen doorgenomen en we hebben uiteindelijk gekozen voor de opbouw van foto
3.

echter met dien verstande dat de letters nu wel netjes recht staan. Tevens is gekozen voor een steviger vlieselinedoek waardoor de stof van de polo niet wordt weggetrokken.
Een dikkere aanzet bleek niet mogelijk omdat de stof hierdoor uit elkaar getrokken werd. We hebben zo'n 8 tot 10 probeersels gemaakt.

Ze worden op dit moment gemaakt en ik krijg een berichtje als ze klaar zijn.
Ik word hier niet heel blij van. De leverancier komt met een mooie offerte, met een prachtig strak logo geheel in het juiste lettertype. Nou, dat lijkt wel wat, en diverse bestellingen worden gedaan. En als puntje bij paaltje komt blijkt het ineens niet te kunnen en komt de leverancier met een slap aftreksel op de proppen.  :( >:(
Ik vind dat we recht hebben hiermee akkoord te gaan of niet, uiteindelijk wordt het anders dan voorgeschoteld is.
Wat mij betreft mag je mijn bestelde exemplaren afzeggen wegens het niet nakomen van de offerte. Dat het op die manier niet zou kunnen is hun probleem, dan hadden ze dat niet moeten aanbieden.

Carel  :(
Pentax K3, DA18-135mm F3.5-5.6|DA55-300mm F4.0-5.8|FA28-70mm F4.0|DA35mm F2.4|DA50mm F1.8|M50mm F1.7| M28mm F3.5|Voigtlander 100mm Macro F3.5| Metz 48 AF-1

Offline Kees SC

  • Global Moderator
  • Super Pentaxian*Ltd
  • *****
  • Berichten: 4253
  • Geslacht: Man
  • Asahi Pentax Collector Nijverdal-Ov.
    • KeesSC on Flickr!
Re:INTERESSEPEILING: Pentax forum.nl polo's
« Reactie #108 Gepost op: 10 november 2011, 18:51:25 »
Voor wie zou die nou zijn......... Haar schoentje staat al bij de voordeur........  :D :D :D

Past-ie nét in........ :-X

Offline Bernie

  • Super Pentaxian
  • ***
  • Berichten: 1051
  • Geslacht: Man
  • Westerlee (Gn)
Re:INTERESSEPEILING: Pentax forum.nl polo's
« Reactie #107 Gepost op: 10 november 2011, 18:47:05 »
Citaat
Vooral die kleinste maat is leuk.....

Voor wie zou die nou zijn......... Haar schoentje staat al bij de voordeur........  :D :D :D

K20D,  Tamron 18-250, Metz 48, Smc M 50mm F1.7 Tamron AF 90mm F/2.8 SP Di Macro Tamron SP AF28-75mm F/2.8 XR Di