Vind ze alletwee wat geel, maar daardoor niet minder mooi. Enne die meeting ... ik hoor graag wanneer ..
Ik zie twee keer 16mm, dus je bent bijna uitgekeken op die Ultra Wide Angle.
Edzo, als je meer stam op de foto wil hebben kun je evt ook de stam wat meer diagonaal in beeld nemen. Maar ik begrijp je uitleg ook wel. Toch wil ik wel een keer samen gaan, of we maken er een meet van want ik geef wel commentaar maar ik ben zelf niet zo`n landschap fotograaf. Terwijl we hier een prachtig natuurgebied op een steenworp hebben
Hoi Henk,Het is bij Bosch & Duin. De foto's zijn inderdaad iets verzadigd, maar de oranje ochtendzon heeft ook zijn werk gedaan.Bij foto 1 ben ik ook lager gaan zitten, maar daarmee kreeg ik de boomstam aan de achterzijde niet meer in beeld en miste ik dus de vertekening van de 8-16 die ik juist wilde hebben.Bij foto 2 komt het effect van de 8-16 achteraf bezien iets minder uit.Edzo
Bij de Roestelberg Edzo? foto 1 mooie compo, wellicht had je nog iets lager met je camera kunnen gaan zoals in je avatar . En de foto heeft voor mij iets te veel geel (ik weet dat zand geel is) maar ik bedoel iets te verzadigd. foto2 spreekt me iets minder aan qua compositie maar de kleuren ogen me wel beter dan bij 1.Henk