Auteur Topic: Zoom.nl Campus  (gelezen 1674 keer)

asplx

• Gast
Re:Zoom.nl Campus
« Reactie #10 Gepost op: 30 september 2011, 11:29:23 »
Kreeg twee vrijkaartjes doorgestuurd. Zelf denk ik dat het er niet van komt. Iemand interesse?

Niet echt, nee.  :(
Sterker nog: Echt niet...

Het Nederlandstalig Pentaxforum

« Reactie #10 Gepost op: 30 september 2011, 11:29:23 »

Offline Kees SC

• Global Moderator
  • Super Pentaxian*Ltd
  • Geslacht: Man
  • Asahi Pentax Collector Nijverdal-Ov.
    • KeesSC on Flickr!
« Reactie #9 Gepost op: 30 september 2011, 08:54:02 »
Kreeg twee vrijkaartjes doorgestuurd. Zelf denk ik dat het er niet van komt. Iemand interesse?

RonHendriks

• Gast
« Reactie #8 Gepost op: 8 september 2011, 22:48:44 »
Als je kan leren fotograferen in 3 kwartier (of zelfs in 10x 3 kwartier) zou ik er heen gaan, maar veel van de seminars zullen meer gaan over de fotograaf dan over het fotograferen.

Nu ja dat is ook wel zo, maar dat vond ik met een aantal fotografen geen enkel probleem. Steve McCurry was een reisje waard twee jaar geleden. Zo heb ik in de loop van de jaren nog wel een aantal lezingen gevolgd die meer dan de moeite en reis waard zijn. Dat mis ik een beetje in de agenda al kan een goede tip me nog wel van gedachte doen veranderen.

asplx

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: 8 september 2011, 22:44:57 »
@ Jan: +1

Iemand die er heen gaat? Ik heb eens zitten kijken en er lijkt me wel een leuke dag stuk te slaan. Enige nadeel vind ik zelf dat er geen een workshop/lezing is waarvoor de reis naar nieuwegein alleen al zou maken. Geen enkele topper erbij voor mijn gevoel of kijk ik ernaast?

Nee, Ron, je hebt het goed gezien...  :o

gnodde

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: 8 september 2011, 22:41:01 »
Als je kan leren fotograferen in 3 kwartier (of zelfs in 10x 3 kwartier) zou ik er heen gaan, maar veel van de seminars zullen meer gaan over de fotograaf dan over het fotograferen. En voor de exposanten hoef je ook al niet te gaan, dus ik ga m'n tijd anders besteden.

Jan.

Offline Mharda

• Moderator
  • Pentaxian Guru
  • Magic is in the air....
    • Mharda on SmugMug
« Reactie #5 Gepost op: 8 september 2011, 21:48:44 »
Nieuwegein is voor mij in een half uurtje te doen :) Ik heb voor vier sessies op de zondag ingeschreven... verder wat rondkijken en fotograferen op de markt...
Mharda
It's magic, isn't it?

- On Twitter as @Mharda
- Website: www.mharda.com
- PPG: http://www.pentaxphotogallery.com/artists/harryvandenbrink

RonHendriks

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 8 september 2011, 21:34:20 »
Iemand die er heen gaat? Ik heb eens zitten kijken en er lijkt me wel een leuke dag stuk te slaan. Enige nadeel vind ik zelf dat er geen een workshop/lezing is waarvoor de reis naar nieuwegein alleen al zou maken. Geen enkele topper erbij voor mijn gevoel of kijk ik ernaast?

Offline Edzo

• Pentaxian Guru
  • Alles komt goed!
    • Mijn website
« Reactie #3 Gepost op: 19 augustus 2011, 22:38:25 »
Handige planning om dit net in het weekend te plannen van de Photowalk van Scott Kelby......

RonHendriks

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 19 augustus 2011, 22:31:18 »
Misschien een veranderde opzet en vervanger van de zoomexperience? Lijkt me in ieder geval een prima zet.

gnodde

• Gast
Zoom.nl Campus
« Reactie #1 Gepost op: 19 augustus 2011, 22:03:18 »