Juist, en als ik bv naar een motocross ga kom ik soms thuis met 300 tot ;)500 foto's waarvan dan plm weer een kwart de prullenbak in gaan, nee dan hier en daar maar een uitgebeten broekje of helm.
Ik denk dat Johan er ook zo overdenkt, ook hij zal in een weekend wel een paar honderd foto's maken.
Komt nog bij dat voetballers of crossers zelf niet eens zien dat het uitgebeten is.
Het zelfde verhaal met een cross foto's, wij willen zo nu en dan de snelheid in de wielen zien en zetten de sluitertijd wat lager, crossers zelf willen de noppen van de banden zien en de spaken kunnen tellen want dat zien ze als scherp 
Neemt niet weg dat ik het advies van Cire niet wil aannemen hoor
Mvg
kees.
Dat is wat ik bedoel Kees.
Vorige week heb ik de foto's op dinsdag (door omstandigheden) op de site gezet ipv. zondagavond en meteen was mijn mailbox vol

Het blijkt dus dat ze er op zitten te wachten

Dit weekend ook weer twee elftallen gedaan en dan kom je toch ongeveer op 500 tot 600 foto's
En wat je zegt hun zien dat niet eens of een broekje uitgebleekt is of dat de foto net niet helemaal scherp is, het gaat hun om de aktie en of ze er ook op staan.
Ik weet dat jij Apple hebt en dat daar een mooi programma in zit wat snel en doeltreffend werkt, Nero werkt een beetje op de zelfde manier en daarom gebruik ik het ook.
In dit geval bv. ben ik zondagavond na studio sport begonnen om 20.00 uur en was om 21.30 uur klaar met twee teams (565 foto's bekeken, de goede bewerkt, uitgesneden, geupload naar de site)
Heb van de week even LR geinstalleerd maar daar zal ik me toch in moeten verdiepen en daar heb ik op het moment even geen tijd voor (Harrie)
misschien na 8 mei want dan zit de competitie erop

Groeten, Johan