Auteur Topic: Pentaxian Guru  (gelezen 2729 keer)

Offline Will

• Senior Member
  • **
  • Geslacht: Man
  • Udenhout (Nbr)
    • wpfotografie
Re:Pentaxian Guru
« Reactie #6 Gepost op: 5 maart 2011, 16:09:13 »
Ron van Harte gefeliciteerd met het behalen van deze mijlpaal. Zeveren is 1 maar heel vaak zit er bij dit gezever hele goede bruikbare informatie bij.
Mooiste is natuurlijk het behalen van dit mijlpaal dit weekend. Carnaval. super het fist kan beginne.!! :D

Op naar je volgende mijlpaal ik denk dat je die fluitend zult halen 8).
Ben benieuwd wat de benaming zal zijn van deze master degree in het verzenden van postings.
Dus hou je niet in.

Will
K20D met batterijpack. Canon SX200IS.
SMC 18-55II, SMC 50-200, Sigma Apo DG 70-300, Sigma 70-200 DG APO.
Metz 58 AF-1
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!!
http://www.flickr.com/photos/made_by_will/

Het Nederlandstalig Pentaxforum

« Reactie #6 Gepost op: 5 maart 2011, 16:09:13 »

Offline C20v

• Super Pentaxian*Ltd
  • Macroaddict
« Reactie #5 Gepost op: 5 maart 2011, 15:51:40 »
Hahaha, zoveel posts is idd een mijlpaal. Proficiat en op naar de 10K  :D

-Photography is about finding the most interesting angle and moment-

Offline Kees SC

• Global Moderator
  • Super Pentaxian*Ltd
  • Asahi Pentax Collector Nijverdal-Ov.
    • KeesSC on Flickr!
« Reactie #4 Gepost op: 5 maart 2011, 15:49:39 »
Gefeliciteerd Ron!!!

Gelukkig zijn het merendeel van jouw 5000 postings wel van grote waarde ;). En daaronder reken ik óók jouw HAK-boon topic :P

En bedankt voor je prachtige cadeau!

Elvira&Kees.

Offline Hans H

• Super Pentaxian
    • www.flickr.com/photos/hheekelaar/sets/
« Reactie #3 Gepost op: 5 maart 2011, 15:48:18 »
Ron, van harte gefeliciteerd.
5000 postings in net twee jaar, inderdaad een waardig opperzeveraar .

Groet,
Hans 
K-70 | Sigma 17-70 | DA 35 F2.4 | D FA 100 F2.8 WR | Tamron 70-200 F2.8 | Pentax AF-360 FGZ II | Velbon Sherpa 803 | Velbon RUP-L40

Offline Bernie

• Super Pentaxian
  • Westerlee (Gn)
« Reactie #2 Gepost op: 5 maart 2011, 15:42:29 »
Proficiat Ron!!!  :drinks:

En nog vele posts!

K20D,  Tamron 18-250, Metz 48, Smc M 50mm F1.7 Tamron AF 90mm F/2.8 SP Di Macro Tamron SP AF28-75mm F/2.8 XR Di

RonHendriks

• Gast
Pentaxian Guru
« Reactie #1 Gepost op: 5 maart 2011, 15:37:14 »
Tsjonge wat gebeurd er toch zo ineens. Je begint je verhaal hier als Newbie, in mijn geval ook nog vlug als newbie met een digitale spiegelreflex en al kletsende ga je via Junior naar Full Member. Tegen de tijd dat je senior Member bent voel je je hier al aardig thuis en zijn er naast velen die meer meten over fotografie ook al echte newbie's die nog minder weten :D Als je Pentaxian wordt heb je in de tussentijd toch al veel gelezen, hier en daarbuiten, veel foto's gemaakt en ondertussen ook al eens een echte hele mooie foto gemaakt. De Super Pentaxian's zijn al wat selecter in samenstelling. Vaak mensen die toch met enige tussenpauze een mooie foto kunnen maken, terwijl sommige toch echt wel fantastische platen uit het niets toveren.

Dan is er iets super bijzonders. Je wordt zomaar Pentaxian Guru en dat is echt alleen weggelegd voor rasechte zeveraars, die niks beters in hun leven te doen hebben. Ze maken wel foto's, maar niemand weet meer precies hoe het zat dat ze zulke gewaardeerde leden geworden zijn. Waren het de fenomenale foto's die je er ooit van gezien hebt? Was het de gezelligheid op bijeenkomsten waar je nog goede herrinneringen aan hebt. Waren het de tips, do's en dont's die je ervan gekregen hebt die jou tot een betere fotograaf gemaakt hebben? Je weet het gewoon niet, daarom zijn ze ook zo zeldzaam. Alleen Ruurd en ik behoren tot die überklasse. :D

Daarom vandaag een kadootje voor jullie van mij. Voor op het bureaublad van je mooie laptop/pc die je mag downloaden. In redelijk groot formaat (svp Mods laat deze het weekend staan, zondag haal ik deze weer weg).

End of time.

Geniet ervan, dat doe ik ook al een hele poos. Geniet van het forum en je mooie fotohobby met Pentax.
« Laatst bewerkt op: 6 maart 2011, 21:52:55 door RonHendriks »