TNT staat voor: Tri Nitro Tolueen.
Springstof.
werd in de 50-er en 60-er jaren als vergelijkingsmateriaal gebruikt bij het melden van kernproeven.
Een geëxploderde atoombom kwam overeen met zoveel TON TNT.
Heb je tegen TNT gezegd, dat de medewerker het pakje dan wel zelf gehouden zal hebben?
Wedden, dat ze dan boos worden?
Groeten,
Ruurd
Ik wacht even de reactie af en wil dan een naam hebben van de betreffende medewerker om deze persoonlijk aansprakelijk te gaan stellen. Zal neem ik aan geen naam krijgen, maar dit is toch te gek voor woorden. Het zal inderdaad wel ergens bij buren zijn afgeleverd, ken de meesten niet, dus die zitten naar ik aanneem te wachten tot ik het op kom halen. Maar als die kukel van een bezorger dan een briefje in onze brievenbus gooit waar die het heeft afgeleverd......
Of hij heeft er iets op laten vallen en gedacht: "shit, hoe ga ik dit oplossen" en vervolgens het pakje afgemeld.
Maar dan die reactie op mijn klacht van "uw huisgenoot heeft het óf één van de buren". Van zulk soort klantonvriendelijke mailtjes wordt ik altijd behoorlijk geïrriteerd......

Zo van "meneer, succes met uw probleem en zoek het verder zelf maar uit, wij hebben weer een klacht afgehandeld". Tja, zo handel ik er ook 100 in een uur af.....

Dit is al de zoveelste klacht. Eerder zette die gast gewoon de pakjes voor de deur in de regen. Lekker als je een boek besteld hebt.....

Toen verstopte hij ze onder de tuintafel, zonder briefje uiteraard. Kwam je het na een week of wat ergens tegen. Heb nu alle mogelijke plekken al gezocht, maar niets gevonden.