Of zou het niet gewaardeerd worden als je je lover verrast met een pentaxzaadstopper?
Bij mij ook binnen!Ziet er goed uit.In de 2e WO werden nog wel eens dicht geweven condooms gebruikt.Van stof dus...Of zou het niet gewaardeerd worden als je je lover verrast met een pentaxzaadstopper? Zoals duidelijk mag zijn, ik laat mijn creativiteit de vrije loop over welke plek het gaat worden
:cheer:De badges zijn vandaag aangekomen! Ze gaan vanmiddag nog op de bus zodat je ze morgen nog hebt.Voor onze buitenlanders is het wat langer wachten, maar ook díe komen er aan!Ik heb er nog een paar over, dus als er nog geïnteresseerden zijn...... stuur maar een PB'tje.Enne: op=op :dash1:
Als het goed komen ze de aankomende week......
Vast wel. Volgens mij gaat dat via de beukelaar? En volgens mij kun je ze op de engelse site ook bestellen. grJohan
Maar zijn die nog wel te krijgen dan (en vooral wáár) Ik neem aan dat Albert er niet bij was....
Hallo Kees,Doe mij maar vier stuks! Is wel leuk op een pet, fototas, jas, onderbroek, etc GroetEdzoPS Elvira, veel plezier met je borduurmachine Leuk cadeau........
Albert, Pentax heeft kant en klare caps! In het verleden waren er in sommige winkels nog wel eens demo dagen. En toen hebben we ook allemaal een cap gekregen, en volgens mij ook nog en paraplu en sleutel-hanger. http://www.pentaxforum.nl/smf/index.php?topic=4921.0Heb zelf ook nog steeds de Pentax cap op!grJohan
Hallo Kees,Dat is wel leuk, doe maar 3 stuks. Nu moet ik nog een cap hebben. Hier in Portugal hebben ze heeeeeeeeeeeeeeeel erg weinig.Met vriendelijke groet,Albert