Auteur Topic: DPreview Challenges  (gelezen 3971 keer)

RonHendriks

• Gast
Re:DPreview Challenges
« Reactie #6 Gepost op: 9 februari 2011, 19:18:13 »
Mijn laagste notering was 138ste en ook een keer 121ste. Niet elke keer raak dus. Ook duurde het even voor ik door had hoe de stemming tot stand komt. Je gaat langs de foto's en geeft alle foto's, of tot je de serie beu bent een beoordelingscijfer, van 0-5 in halve stappen.

Het Nederlandstalig Pentaxforum

« Reactie #6 Gepost op: 9 februari 2011, 19:18:13 »

Offline zwitser

• Pentaxian
  • **
  • Geslacht: Man
« Reactie #5 Gepost op: 9 februari 2011, 19:11:22 »
Dit is gewoon perfect. Erg mooi.

Ron
« Laatst bewerkt op: 5 mei 2011, 08:18:06 door zwitser »
2X Sony A7RIII

Serpiente

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 9 februari 2011, 18:19:17 »
Die eerste is ook echt geweldig! Met een vrouw met zulke mooie sprekende ogen kan het ook bijna niet fout gaan.  ;D

RonHendriks

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 9 februari 2011, 11:12:29 »
Trek je er wel is speciaal op uit voor zo'n wedstrijd? Of kijk je gewoon wat je al hebt liggen. Oftewel, zoek je uitdaging in de wedstrijden of juist erkenning?

Deze foto's komen altijd zo uit mijn archief. Ik heb wel eens voor een week/maandopdracht een foto gemaakt, maar eerlijk gezegd is dat niet mijn ding. Ik fotografeer de dingen zoals ze op mijn pad komen of zoals mijn hoofd ernaar staat. Ik kijk wel eens in de lijst met challenges en dan weet ik vaak meteen welke foto ik daarvoor zou kunnen insturen. Of dat ik er niks voor heb. Wel beinvloeden die challenges mijn fotograferen in de toekomst. Je kijkt foto's en denkt, zoiets heb ik niet in mijn mapje staan en dat zou toch ook mooi zijn.

jjw

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 9 februari 2011, 01:39:56 »
Ja waardering krijgen is altijd leuk. Al laat ik nou net de hoogst geeindigde foto de minste van de 3 vinden :).

Trek je er wel is speciaal op uit voor zo'n wedstrijd? Of kijk je gewoon wat je al hebt liggen. Oftewel, zoek je uitdaging in de wedstrijden of juist erkenning?
Ik zou ook is wat vaker aan wedstrijden mee moeten doen voor de uitdaging. Dus een duidelijk beeld vooraf bedenken en dat dan gaan maken. Zal de challenge op dpreview is in de gaten houden, wie weet krijg ik een idee.

RonHendriks

• Gast
DPreview Challenges
« Reactie #1 Gepost op: 8 februari 2011, 23:24:29 »
Iemand die wel eens meedoet aan die fotowedstrijdjes op Dpreview? Ik heb nu 16 keer ingezonden en deze keer mijn hoogste notering behaald met een derde plaats (149 entry's) in Tribute to women. In totaal 32 (van de 3823 uitgebrachte stemmen)stemmen gekregen met een gemiddelde van 3,148 (max is 5,000)

http://www.dpreview.com/challenges/Challenge.aspx?ID=3933&View=Results&Rows=4

Toch wel grappig om waardering te zien.

Eerdere hoogste notering was plek 4:

In Amusement park

en in Kites
« Laatst bewerkt op: 8 februari 2011, 23:27:38 door RonHendriks »