Die FF/BF ga ik nog wel een keer checken inderdaad, want gevoel blijft wel dat
die inderdaad wat aanwezig is.
Maar met deze resultaten, ook in de lagere diafragma, ben ik nu wel meer dan tevreden 
Ik wil toch dit topic nog eens een bump geven.
Na een tijd van gebruik van de lens, ben ik toch nog steeds niet helemaal "in love" met de lens.
Dat heeft denk ik meer te maken dat ik bijvoorbeeld de resultaten van de FA43 gewoon qua gebruik, rendering en scherpte veel lekkerder
vind werken dan de zoom.
Of dat ik zelf te gemakkelijk word als ik een zoom gebruik en creatiever denk bij een prime?
Als ik de DA*16-50 gebruik is het vooral aan de wide kant of aan de 50, dus is mijn eigen conclusie dat ik volgens
mij eerder voor een DA15 prima zou moeten gaan, dan "compenseren" met een zoom.
Maar andere kant is, ik vind de range van de zoom dan weer wat "krap", als ik dan een zoom gebruik, heb ik graag wat meer flexibiliteit.
Zoals afgelopen vakantie in Florida voor de ik-heb-geen-zin-om-lens-te-wisselen-dagen.
Dus dan zou een zoom vanaf 24/28 omhoog misschien leuk kunnen zijn met een WA prime....?
En dan wel een lens welke "prime"achtige resultaten qua rendering heeft. Het hoeft geen 18-135 reis lens te zijn.
Misschien wat dubbel allemaal, maar hoop dat jullie m'n begrijpen en wat adviezen kunnen geven