Ik ben serieus in dubio om zo'n shirt aan te schaffen en aan te trekken naar het werk.......en als het werkoverleg te saai wordt........... :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:
Maar hé, zit er in jouw trui ook muziek zoals de gnodderiaanse aanwijzing luidde?greetz,Erik
Da's nu net het mooie van die T-shirts: je kunt er gitaar mee spelen (en je hoeft niet te zingen, nee, echt niet )greetz,Erik
Ik kijk al met smart uit naar de volgende meeting waarin JIJ in dat shirt aankomt! :rofl2:
Mijn zangkunsten zijn van dien aard, dat ik het de buren niet aandoe tijdens het douchen...[...]
Ron maakt er wel ff een filmpje van!
Mijn zangkunsten zijn van dien aard, dat ik het de buren niet aandoe tijdens het douchen...Niet dat ik vals zing hoor, maar de meeste oren zijn niet voor mijn intonaties bestemd...
Maar hé, zit er in jouw trui ook muziek zoals de gnodderiaanse aanwijzing luidde?En 'zit' het lekker, een trui van koper?greetz,Erik
micro?
Maar me trui is goeiekoper.... Kan ik de cente voorthee-hemd bewaren voor iets anders. K1/5 ofzo... Ruurd
'k Heb gewoon een trui aangedaan hoor....
Niemand nog zelfs maar warm, daarom snel maar een eerste (cryptische) hint: Er kan muziek in gaan zitten.Jan.
Oke, oke, ik snap de hint. Ik zal daarom een wat eenvoudiger opgave plaatsen :Jan.