Auteur Topic: Van 0km tot over de 300km  (gelezen 1137 keer)

gnodde

• Gast
Re:Van 0km tot over de 300km
« Reactie #5 Gepost op: 8 augustus 2010, 15:51:15 »
Hoewel de sluitertijden best netjes zijn (1/200 - 1/160) vind ik de foto's te weinig dynamisch. De achtergrond is te herkenbaar en te nadrukkelijk aanwezig. Dit komt vanwege de korte afstand tussen voertuig en achtergrond en de herkenbaarheid van de achtergrond zelf...

Ik vind dat juist de charme van deze foto's: je ziet direct, dat het een andere omgeving is dan normaal voor dit soort auto's. Op zo'n stratencircuit is het allemaal wat compacter en dichterbij (misschien zelfs wel "kneuteriger"), en dat komt hier goed tot uiting. En de snelheid zit er, door het meepannen, toch best wel in.
Zo zie maar weer eens: smaken verschillen  ;D

Jan.

Het Nederlandstalig Pentaxforum

« Reactie #5 Gepost op: 8 augustus 2010, 15:51:15 »

Bartel

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 8 augustus 2010, 13:31:55 »
Hoewel de sluitertijden best netjes zijn (1/200 - 1/160) vind ik de foto's te weinig dynamisch. De achtergrond is te herkenbaar en te nadrukkelijk aanwezig. Dit komt vanwege de korte afstand tussen voertuig en achtergrond en de herkenbaarheid van de achtergrond zelf want op het circuit leveren deze sluitertijden doorgaans wel mooie dynamische beelden op (hoewel iets langere sluitertijden ook dan welkom zijn....)

Hoewel de foto's niet van mij zijn, dank ik je voor de tip.

GR.
B.

Offline EviZ

• Pentaxian Guru
  • Geslacht: Man
  • Purmerend, NoordHolland
    • EviZ.nl
« Reactie #3 Gepost op: 27 juli 2010, 19:17:24 »
Hoewel de sluitertijden best netjes zijn (1/200 - 1/160) vind ik de foto's te weinig dynamisch. De achtergrond is te herkenbaar en te nadrukkelijk aanwezig. Dit komt vanwege de korte afstand tussen voertuig en achtergrond en de herkenbaarheid van de achtergrond zelf want op het circuit leveren deze sluitertijden doorgaans wel mooie dynamische beelden op (hoewel iets langere sluitertijden ook dan welkom zijn....)

greetz,
Erik

Offline joostdh

• Super Pentaxian
  • Beetje spelen
« Reactie #2 Gepost op: 27 juli 2010, 17:30:44 »
Mooi meegepand zeg (is dat wel een woord?)
Verliefd op de K-1

Offline Johan

• Super Pentaxian
Van 0km tot over de 300km
« Reactie #1 Gepost op: 27 juli 2010, 15:44:55 »
1)

2)

3)

4)

5)

Foto's zijn gemaakt tijdens de City race demo in Assen. Ben het foto bestand een beetje aan het opruimen. En kwam deze foto's nog tegen.

Gr Johan