Auteur Topic: Trucks, trucks en nog eens trucks  (gelezen 1027 keer)

Offline Johan

• Super Pentaxian
  • Geslacht: Man
Re:Trucks, trucks en nog eens trucks
« Reactie #3 Gepost op: 26 juli 2010, 21:37:38 »
Mijn tak van fotografie ook niet, maar het is altijd wel even gezellig om heen te gaan. De vraag; waarom? Ik zou het ook niet weten. Ik stond op zo'n 15/20m van de weg, half onder het viaduct, en tussen 2 vluchtheuvels had ik bijna de hele tijd vrij baan om de truck er in zijn geheel er erop te krijgen, helaas reden er af en toe ook auto's tussendoor.(foto2) Ik had alléén de 70-200mm bij mij. Dus moest een beetje afstand houden. Moet je de klant eens vragen als hij er weer is, ben wel benieuwd naar zijn antwoord.

gr Johan

Het Nederlandstalig Pentaxforum

« Reactie #3 Gepost op: 26 juli 2010, 21:37:38 »

Buksbeest

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 26 juli 2010, 21:16:06 »
Hoewel ik truck 2 zeer mooi vind, zal ik verder de foto's niet beoordelen. Niet mijn tak van fotografie.

Maar een klant bij mij in de winkel fotografeerd ook altijd vrachtwagens. Hij laat zeker 400 foto's per week afdrukken.
Maar altijd dezelfde foto van een andere truck. Zelfde hoek, zelfde uitsnede, allemaal pure registratie.
Of dit slecht is weet ik niet, want ik fotografeer het zelf niet. Wel zou ik graag willen weten: Waarom?? Waarom diezelfde hoek, waarom de "45 graden"registratie. Is dat een soort regel hiervoor?

En terwijl iki dit schrijf vind ik truck 5 ook wel erg mooi!

Offline Johan

• Super Pentaxian
  • Geslacht: Man
Trucks, trucks en nog eens trucks
« Reactie #1 Gepost op: 26 juli 2010, 21:11:02 »
Ben gistermiddag even met mijn vriendin naar de uittocht, van het TRUCKSTAR-FESTIVAL geweest. Hier waren zo'n 2000 trucks aanwezig.
Dus zal jullie niet gaan vervelen om 2000 trucks te plaatsen. ;) (heb maar 150 foto's gemaakt)

1) Biertje?

2) Amerikaanse truck

3) Fruit

4) Bull-bar

5) Oudje

gr Johan