Auteur Topic: Hallo  (gelezen 879 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

asplx

  • Gast
Re:Hallo
« Reactie #8 Gepost op: 19 mei 2010, 15:07:44 »
Welkom, Andrea...

Wat hebben de dames toch met motorcrossen....  ;D
Steeds meer lees ik het hier op het forum...

Veel plezier met de hobby
en natuurlijk hier..

Groeten,
Ruurd

Het Nederlandstalig Pentaxforum

Re:Hallo
« Reactie #8 Gepost op: 19 mei 2010, 15:07:44 »

Offline cire

  • Super Pentaxian*Ltd
  • ****
  • Berichten: 4084
  • Geslacht: Man
  • Fotograferen is vooral goed kijken...
Re:Hallo
« Reactie #7 Gepost op: 8 mei 2010, 02:05:08 »
Welkom op dit leerzame forum
Cire
Pentax k1,  K5  SMC16-50DA 2,8, SMC50-135DA 2,8, smc 55-300, sigma 10-20, tamron 90mm, f2.8 macro..... en een pentax optio w60
www.artillusio.nl

kdj4

  • Gast
Re:Hallo
« Reactie #6 Gepost op: 7 mei 2010, 23:29:17 »
o dat kan best , er waren wel meer met een camera natuurlijk, alleen zie je iets minder de PENTAX  ;)

o ja klik maar eens op de link hieronder, daar staan alle foto's die ik gemaakt heb tijdens de DMX van Makkinga, misschien zit je broertje er nog tussen.

http://www.kdj-fotografie.nl/2010/04/dmx-noord-motorcross-te-prikkedam-makkinga-18-04-2010/

avdv

  • Gast
Re:Hallo
« Reactie #5 Gepost op: 7 mei 2010, 22:53:21 »
Welkom Anderea op dit leuke forum.

wat leuk een K100D Super gebruiker die het mooi vind om motorcross te fotograferen,

je kunt met de k100 hele mooie cross foto's maken, al zijn er mensen die beweren dat hij daar niet geschikt voor is, kijk dan maar even in het board "sport".

ook ik ben veel te zien op de cross bannen, dus wie weet komen we elkaar nog eens tegen.

verder wens ik jou nog veel plezier op dit forum, en zijn er vragen stel gerust in het desbetreffende board.


Mvg Kees.

Bedankt!
Ik heb je al gezien laatst volgens mij in Makkinga. Mijn broertje crosst en het lijkt me leuk om eindelijk eens goede foto's van hem te kunnen maken dus vandaar. Ik heb goede dingen gelezen over de K100d en hij paste 2e hands goed in mijn budget dus vandaar dat ik voor deze camera gekozen heb.

kdj4

  • Gast
Re:Hallo
« Reactie #4 Gepost op: 7 mei 2010, 22:39:03 »
Welkom Anderea op dit leuke forum.

wat leuk een K100D Super gebruiker die het mooi vind om motorcross te fotograferen,

je kunt met de k100 hele mooie cross foto's maken, al zijn er mensen die beweren dat hij daar niet geschikt voor is, kijk dan maar even in het board "sport".

ook ik ben veel te zien op de cross bannen, dus wie weet komen we elkaar nog eens tegen.

verder wens ik jou nog veel plezier op dit forum, en zijn er vragen stel gerust in het desbetreffende board.


Mvg Kees.

Karin

  • Gast
Re:Hallo
« Reactie #3 Gepost op: 7 mei 2010, 22:29:14 »
hallo Andrea,
welkom hier op het forum en veel plezier hier.
Op je vragen weet vast wel iemand antwoord........

groetjes Karin

RonHendriks

  • Gast
Re:Hallo
« Reactie #2 Gepost op: 7 mei 2010, 22:29:06 »
Welkom hier. Er zijn er die wel meer motorcross fotograferen en honden doe ik zelf afentoe. Benieuwd naar je vragen en je bijdragen (in de fotohoek). Veel plezier hier.
Gr Ron.

avdv

  • Gast
Hallo
« Reactie #1 Gepost op: 7 mei 2010, 22:04:49 »
Hallo allemaal,

Mijn naam is Andrea en ik heb sinds kort een (2e hands) Pentax K100d Super camera.
Ik zal deze vooral gaan gebruiken om mijn honden te fotograferen en ik wil in de toekomst een goed objectief aanschaffen zodat ik ook onder andere motorcross kan fotograferen.
Ik heb een aantal vragen maar die zal ik in een ander hoekje stellen.