Auteur Topic: Mijn nieuwe auto  (gelezen 3945 keer)

Offline EviZ

• Pentaxian Guru
  • Geslacht: Man
  • Purmerend, NoordHolland
    • EviZ.nl
Re:Mijn nieuwe auto
« Reactie #7 Gepost op: 28 maart 2010, 00:17:42 »
San, dat is een hele mooie compilatie!

greet,
Erik

Het Nederlandstalig Pentaxforum

« Reactie #7 Gepost op: 28 maart 2010, 00:17:42 »

Sandra

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: 27 maart 2010, 22:53:42 »
Die foto links boven met motion blur (neem ik aan?) geeft wel het effect van de auto in beweging.

Panning ja, maar hij kon niet lekker hard daar op dat bospaadje :)
Bedankt voor je compliment wat betreft mijn foto's..

@ Buksbeest: Ik heb 'm gekregen, anders ook graag een maatje groter. Ik vind de Suzuki Swift ook heel leuk en is wat groter. We hebben nog een 7 persoons MPV, daar past mijn autootje denk ik net in de achterbak ;) 

Buksbeest

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: 27 maart 2010, 22:16:15 »
San!

Erg leuke foto´s! Super goed!

En leuke auto voor je!
Eerlijk gezegd ben ik zelf meer van de wat grotere auto´s (de middelvinger naar het milieu zeg maar), maar ik snap wat je ziet in de auto ;-).

Sandra

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 27 maart 2010, 21:59:04 »
Auto is niet spierwit, maar Pearl Metallic. Erg populair nu, je ziet heel veel van die kleine (ook grotere) in die Pearl Metallic. Zit ook lange wachttijden op deze 'kleur' ..

Ben er zelf helemaal weg van (logisch natuurlijk, anders had ik het niet gekozen) ;)

Alwin

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 27 maart 2010, 21:58:12 »
Die foto links boven met motion blur (neem ik aan?) geeft wel het effect van de auto in beweging. Leuk gedaan. Wat betreft jou achter het stuur vind ik de kleuren-versie mooier. Je bent goed in het mooi presenteren van je foto's. En de inhoud van de foto's is ook zeker niet verkeerd. Een zuinige Nederlandse verwoording dat je foto's in het algemeen mooi zijn.

RonHendriks

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 27 maart 2010, 21:45:36 »
Dat is een mooi strak autootje, alleen jammer dat hij wit is (ben meer van de kleurtjes :) ). Foto's zien er goed uit, maar de zwart/wit vind ik maar zozo in dit geval, bewerking is wel goed.

Sandra

• Gast
Mijn nieuwe auto
« Reactie #1 Gepost op: 27 maart 2010, 20:28:46 »
Vandaag was het een heerlijke dag om eindelijk mijn Altootje vast te leggen.
Ik sta zelf niet vaak op de foto, maar in mijn nieuwe auto wil ik wel even op de foto ;)

De hele serie staat hier: http://www.svoogt.nl/mycar/

PS. Ben ook benieuwd wat jullie van de zwartwit bewerking vinden, van mezelf achter het stuur..