Auteur Topic: De formaliteit ;)  (gelezen 1083 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

FabianvG

  • Gast
Re: De formaliteit ;)
« Reactie #11 Gepost op: 16 oktober 2008, 14:00:39 »
Welkom op dit prachtige forum Arjen.

Groet,

Fabian

Het Nederlandstalig Pentaxforum

Re: De formaliteit ;)
« Reactie #11 Gepost op: 16 oktober 2008, 14:00:39 »

Offline arjen

  • Junior Member
  • Berichten: 42
  • Pentax rules!
Re: De formaliteit ;)
« Reactie #10 Gepost op: 18 september 2008, 14:23:53 »
Hehe, postdoctoraal pentaxgebruikers? Ik ga gelijk van opleiding switchen!

Over mijn 'glasbak', ik heb in de loop der jaren een aantal keer een mooie toevallige deal kunnen maken. Bijvoorbeeld bij de aanschaf van de ist DL 2 kon ik voor het symbolische bedrag van €35, een hele doos met objectieven overnemen. Hierdoor bleek ik achteraf wat objectieven dubbel te hebben, en sommige waren wat overbodig, maar daar heb ik beide Sigma's weer van weten te bekostigen. Sommige mensen weten echt niet wat ze wegdoen, maar je hoort mij niet klagen...  ;)

Ik heb nu de 135mm pentax nog dubbel. Daar heb ik mijn eerste exemplaar na lang wikken en wegen gekocht, want ik was een jaar of 3 geleden nog maar een arme student, en nu heb ik er gewoon 2. Best wel ironisch.
A civilization which leaves so large a number of its participants unsatisfied and drives them into revolt neither has nor deserves the prospect of a lasting existence.
-Sigmund Freud-
 

Galamus

  • Gast
Re: De formaliteit ;)
« Reactie #9 Gepost op: 18 september 2008, 12:49:10 »
Hallo Arjen ,ook van mij van harte welkom ,stevige glasbak heb je 8-)

Carel

  • Gast
Re: De formaliteit ;)
« Reactie #8 Gepost op: 18 september 2008, 01:00:12 »
Hou er wel rekening mee, dat wij hier allemaal post-doctorale Pentaxfotografen zijn. Al of niet psychisch belemmerd....! ;D

Offline arjen

  • Junior Member
  • Berichten: 42
  • Pentax rules!
Re: De formaliteit ;)
« Reactie #7 Gepost op: 17 september 2008, 23:59:40 »
Allemaal erg bedankt voor jullie welkom. Ik zal me een beetje inhouden met mijn bijdragen Walter  ;)

Ik zal de Panagor eens een dagje meenemen en de resultaten op het forum posten Martijn.

groet Arjen

A civilization which leaves so large a number of its participants unsatisfied and drives them into revolt neither has nor deserves the prospect of a lasting existence.
-Sigmund Freud-
 

Offline Walter

  • Senior Member
  • **
  • Berichten: 198
  • Geslacht: Man
  • Pentax die-hard
Re: De formaliteit ;)
« Reactie #6 Gepost op: 17 september 2008, 22:54:53 »
welkom en laat de constructieve bijdragen maar komen !  ;D
(maar niet teveel ineens, want ik heb nu al bijna een uur per dag nodig om alle nieuwe bijdragente lezen)   ;)
met vriendelijke groeten

Offline Martijn

  • Super Pentaxian
  • ***
  • Berichten: 1377
  • Geslacht: Man
  • Imagine a world with only Pentax!
Re: De formaliteit ;)
« Reactie #5 Gepost op: 17 september 2008, 18:15:26 »
Welkom Arjan!!
Ik zie in je onderschrift dat je ook een panagor 90 mm macro hebt! Ben wel benieuwd naar wat foto's...
Pentax K100D Super - DA 18-55 AL - Sigma APO DG Macro 70-300 - Panagor 90 Auto Macro - A 50 1:1.4 - A 28 1:2.8 - Sigma 170-500 - Setje triggers -accesoires

www.flickr.com/photos/martijnbraat/

Offline Hen

  • Super Pentaxian*Ltd
  • ****
  • Berichten: 3394
  • Geslacht: Man
  • Zie het maar zo.
    • Hen Metsemakers fotografie
Re: De formaliteit ;)
« Reactie #4 Gepost op: 17 september 2008, 16:36:12 »
Welkom Arjen, je hebt al wat ervaring opgedaan, dus we hopen op een actief forumlid. Veel plezier!
Pentax K10D - Pentax K-x Body's. SMC-DA 1:4-5.6 50-200mm; SMC-DA 1:3.5-5.6 18-55 mm; SMC-M 1.7 50 mm; Tamron SP AF 90mm F/2.8 DI Macro 1:1; Sigma 10-20; Velbon Sherpa 200R statief; Starblitz 1000 ringflitser; Sandisk III

Offline andre-mz5

  • Global Moderator
  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 6055
  • Geslacht: Man
  • Lenses are the eyes of your Pentax
Re: De formaliteit ;)
« Reactie #3 Gepost op: 17 september 2008, 16:31:19 »
Welkom op het forum Arjen en veel plezier hier. Heb ook jarenlang een ME + ME Super gehad. Heb ze op een gegeven moment ingeruild tegen een MZ-5 en sinds vorig jaar overgegaan naar de K10.

grtz, Andre

plus oud en nieuw glaswerk van 16-400mm

koor

  • Gast
Re: De formaliteit ;)
« Reactie #2 Gepost op: 17 september 2008, 16:06:12 »
Welkom op het forum Arjen!

Offline arjen

  • Junior Member
  • Berichten: 42
  • Pentax rules!
De formaliteit ;)
« Reactie #1 Gepost op: 17 september 2008, 15:43:36 »
Hoi Allemaal,

Aangezien ik graag ervaringen lees van andere mensen heb ik mij een tijdje geleden aangemeld op dit forum. Ik merk dat ik zelf veel kan leren van alle ervaren pentaxgebruikers.

Zelf fotografeer ik een kleine 5 jaar serieus, en het laatste jaar ben ik me echt aan het verdiepen in fotografie. Ik ben merkvast en gebruik al mijn hele leven Pentax (nou ja sinds ik de camera van mijn ouders kon vasthouden). Sinds een jaar fotografeer ik digitaal met een IST DL2. Mooie lichte camera, en een mooie overstap vanaf mijn ME Super.

Ik zal mijn objectieven verhaal zsm in mijn onderschrift verwerken, dan hoef ik het geen 2 maal op te zoeken.

Verder ben ik werkzaam in de Kinder en Jeugdpsychiatrie, en start ik hopelijk dit jaar nog met de opleiding systeemtherapie. (post doctoraal).

Nou ik hoop snel een constructieve bijdrage te kunnen leveren op dit forum.

Groeten Arjen
A civilization which leaves so large a number of its participants unsatisfied and drives them into revolt neither has nor deserves the prospect of a lasting existence.
-Sigmund Freud-