Auteur Topic: Opschonen fotohoek  (gelezen 1279 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Serpiente

  • Gast
Re: Opschonen fotohoek
« Reactie #9 Gepost op: 24 december 2008, 14:31:24 »
Helemaal geen commentaar krijgen zie ik eigenlijk ook als een vorm van negatieve kritiek. Dan heb ik het gevoel dat het niet interessant genoeg is er een korte reactie op te geven. Dat motiveert ook niet om meer te plaatsen.

Misschien een smilie van een duim omhoog? Dan kan je laten merken dat je het een goede foto vindt, zonder inhoudelijk te beargumenteren. Dat kan een drempel zijn.

Het Nederlandstalig Pentaxforum

Re: Opschonen fotohoek
« Reactie #9 Gepost op: 24 december 2008, 14:31:24 »

Offline Vulcan

  • Administrator
  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 5130
  • Geslacht: Man
Re: Opschonen fotohoek
« Reactie #8 Gepost op: 23 december 2008, 14:00:00 »
Dat ben ik helemaal met je eens smt! Het is ergelijk als een foto wordt weggehaald omdat er kritieken op komen. Als je een foto in de fotohoek plaatst, mag je ervan uit gaan (c.q. hopen) dat je commentaar krijg. Daar leer je namelijk van!
Het is wel de bedoeling dat dit commentaar opbouwend moet zijn, afbranden dient nergens toe en maakt alleen dat men geen foto's meer durft te plaatsen.

Carel
« Laatst bewerkt op: 23 december 2008, 14:00:49 door Vulcan »
Pentax K3, DA18-135mm F3.5-5.6|DA55-300mm F4.0-5.8|FA28-70mm F4.0|DA35mm F2.4|DA50mm F1.8|M50mm F1.7| M28mm F3.5|Voigtlander 100mm Macro F3.5| Metz 48 AF-1

sMatt

  • Gast
Re: Opschonen fotohoek
« Reactie #7 Gepost op: 23 december 2008, 09:00:28 »
en om dan even het randje van het topic op te zoeken: het gebeurt ook dat iemand foto's plaatst en dat er vervolgens commentaar komt: die zou ik niet plaatsen, en voor je het weet is die foto weg uit de OP.

Kan niemand de rest van de conversatie nog begrijpen.

je snapt dat ik hier wel eens nachtenlang van wakker lig.

smt
« Laatst bewerkt op: 23 december 2008, 14:58:35 door sMatt »

Offline Vulcan

  • Administrator
  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 5130
  • Geslacht: Man
Re: Opschonen fotohoek
« Reactie #6 Gepost op: 20 december 2008, 12:34:47 »
Ik kan wel tijdelijk de instelling waarop gewijzigd kan worden verlengen. Eviz, stuur me maar een PBtje wanneer je ermee bezig wilt, dan schakel ik de tijdslimiet tijdelijk naar 365 dagen.

Carel
Pentax K3, DA18-135mm F3.5-5.6|DA55-300mm F4.0-5.8|FA28-70mm F4.0|DA35mm F2.4|DA50mm F1.8|M50mm F1.7| M28mm F3.5|Voigtlander 100mm Macro F3.5| Metz 48 AF-1

Offline Mharda

  • Honorary Member
  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 5651
  • Geslacht: Man
  • Magic is in the air....
    • Mharda on SmugMug
Re: Opschonen fotohoek
« Reactie #5 Gepost op: 20 december 2008, 12:18:35 »
Citaat
Ik had het al eens eerder geschreven, maar mijn foto's op dit forum zijn gehost via zoom/albums. En sinds de update van zoom zijn alle links naar de foto's gewijzigd. Dat betekent in al mijn oudere foto-topics dat er geen foto meer zichtbaar is. Dat wordt nog best een karwei om dat te herstellen. Maar ik kan het niet een hetstellen omdat je als gebruiker oudere topics (ouder dan vijf dagen?) niet meer kunt wijzigen als gebruiker.

En dat geldt natuurlijk voor een ieder die zijn foto's bij zoom heeft gehost.

greetz,
Erik

Goed dat je het nogmaals even zegt, was mij helemaal ontgaan  :-[

Is er een vaste regel om e.e.a. weer actief te krijgen?
Mharda
It's magic, isn't it?

- On Twitter as @Mharda
- Website: www.mharda.com
- PPG: http://www.pentaxphotogallery.com/artists/harryvandenbrink

Offline EviZ

  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 8281
  • Geslacht: Man
  • Purmerend, NoordHolland
    • EviZ.nl
Re: Opschonen fotohoek
« Reactie #4 Gepost op: 20 december 2008, 12:06:38 »
Ik had het al eens eerder geschreven, maar mijn foto's op dit forum zijn gehost via zoom/albums. En sinds de update van zoom zijn alle links naar de foto's gewijzigd. Dat betekent in al mijn oudere foto-topics dat er geen foto meer zichtbaar is. Dat wordt nog best een karwei om dat te herstellen. Maar ik kan het niet een hetstellen omdat je als gebruiker oudere topics (ouder dan vijf dagen?) niet meer kunt wijzigen als gebruiker.

En dat geldt natuurlijk voor een ieder die zijn foto's bij zoom heeft gehost.

greetz,
Erik

Offline Mharda

  • Honorary Member
  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 5651
  • Geslacht: Man
  • Magic is in the air....
    • Mharda on SmugMug
Re: Opschonen fotohoek
« Reactie #3 Gepost op: 20 december 2008, 11:20:10 »
George,

Ik ga het meteen proberen! Thanx!
Mharda
It's magic, isn't it?

- On Twitter as @Mharda
- Website: www.mharda.com
- PPG: http://www.pentaxphotogallery.com/artists/harryvandenbrink

Offline glasbak

  • Pentaxian
  • **
  • Berichten: 905
  • Geslacht: Man
  • Pentax ruled
Re: Opschonen fotohoek
« Reactie #2 Gepost op: 20 december 2008, 10:45:24 »

Offline Mharda

  • Honorary Member
  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 5651
  • Geslacht: Man
  • Magic is in the air....
    • Mharda on SmugMug
Opschonen fotohoek
« Reactie #1 Gepost op: 20 december 2008, 09:48:36 »
Wij zijn momenteel bezig de fotohoek op te schonen. Helaas zijn er een aantal topics waarvan de links naar de foto's dood zijn en dus geen foto te zien. Dat betekent dat wij van het commentaar niets meer kunnen leren :(

Als wij een dergelijk topic tegenkomen sturen wij een PB naar het desbetreffende lid met het verzoek de link zo spoedig mogelijk te herstellen. Is het topic afkomstig van een ex-lid, dan wordt het meteen verwijderd, daar wij geen gegevens (mailadres) van ex-leden bezitten.

Omdat dit helaas puur handwerk is en er nog geen geautomatiseerde ondersteuning is, gaarne jullie hulp: kom je een dergelijk topic tegen, mail of pb dan een mod. Alvast bedankt voor de moeite...
Mharda
It's magic, isn't it?

- On Twitter as @Mharda
- Website: www.mharda.com
- PPG: http://www.pentaxphotogallery.com/artists/harryvandenbrink