Beste mensen,
Ik blijf aan de gang met mensen aanspreken op te grote foto's, ik vind dat dit eigenlijk niet nodig moet zijn. De regels zijn simpel en duidelijk hierover.
De hele topic verwijderen doe ik alleen als het de topicstarter is die te grote foto's plaatst. Reden genoeg om elkaar bij constatering hiervan aan te spreken. (en dan hoop ik dat jullie dit niet persoonlijk naar mij toe trekken..zo van "pas op, vulcan grijpt zo in"...)
Maar waarom die 800px norm? Een foto moet, om goed beoordeeld te kunnen worden, door een ieder volledig bekeken kunnen worden. (zonder te hoeven scrollen, want dan zie je de foto nooit in z'n geheel)
Als je een 22"scherm of groter hebt loop je natuurlijk niet zo gauw tegen die beperking aan,  maar je zal ze de kost moeten geven die op het forum komen met een laptop met een 15" of 15,4" scherm. En met zo'n scherm moet je zelfs bij 800 pixels nog ietswat scrollen. In feite is het net niet te groot bij een 17" scherm (en dan moet dit nog geen breedbeeld zijn..)
Ik wil het hier graag gezellig houden, en daar hoort wat mij betreft niet teveel "ge-kinderjuffrouw" bij! Voor juffrouw was ik toch al afgekeurd..

Vriendelijke groet,
Carel