Dit topic is redelijk in lijn met
http://www.pentaxforum.nl/cgi-bin/yabb2/YaBB.pl?num=1253276817 
Keihard recht flitsen is not done, niet voor de gefotografeerde en niet voor belichting

. Zorg voor een diffuser oid. Ooit was er iemand op het forum die verkocht een soort zakjes die je met een kaartje erin op je flash kon doen voor 10 euro. Heb ik sindsdien altijd in mijn tas...
Ga van te voren uitgebreid kijken waar de receptie is, liefst op het goede tijdstip. Vraag of er ook mogelijkheden zijn om 10 a 20 minuten aan "geposeerde" fotografie te doen. Dan heb je die shots alvast binnen. Kijk waar in het hotel de lichtknoppen zitten (dimmen, deels aan/uit) en hoe je die kan/mag gebruiken.
Let op de achtergrond: die stomme grote planten groeien anders uit het hoofd van de geportretteerden...
Als je heel brutaal bent: maak een soort opstelling waar het paar staat: zet je camera op statief, éénmaal goed uitlichten en compo, en maak van alle handjesgevers een foto met het paar. Wel wat amerikaans
Neem een tweede body mee voor de snapperige shots... (zo wie zo een aanrader).
Een 18-200 klinkt niet al te lichtsterk. Licht tele is mooi voor portret. Ik heb de 50-135 F2.8 gebruikt. Volgens mij de ideale portretlens. Een (AF) 50mm 1.4 of 1.7 is een goed idee. 70mm kan ook. Kijk thuis eens wat met "sfeerlicht" je de maximale ISO waarde qua ruis vind. Niet te veel rommelen met instellingen: zonder flits, M stand, max ISO, sluitertijd beetje afhankelijk van lens en vastheid van je hand zeg 1/125, diafragma helemaal open. Met flits zorgt de flitser al (deels) voor bevriezen (1/180).