Auteur Topic: Fotoshoot (Alvast voor wat warmere tijden)  (gelezen 3733 keer)

Offline Johan

• Super Pentaxian
  • Geslacht: Man
Re: Fotoshoot (Alvast voor wat warmere tijden)
« Reactie #4 Gepost op: 10 december 2007, 18:24:07 »
helaas, de hele maand maart zit ik vol met shows. :)

Het Nederlandstalig Pentaxforum

« Reactie #4 Gepost op: 10 december 2007, 18:24:07 »

Ruud

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 9 december 2007, 21:36:35 »
9 maart staat voorlopig in de agenda

ballone

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 9 december 2007, 16:51:12 »
Zondag 9 maart is er een fotoshoot in De Blauwe Kamer!
Desalnietemin, heb ik uiteraard de poll ingevuld want er zijn uiteraard meer stekkies als De Blauwe Kamer, maar ik ben nu eenmaal goed bekend daar.

gr. Peter
« Laatst bewerkt op: 9 december 2007, 18:53:49 door ballone »

Offline John

• Pentaxian
  • **
  • Geslacht: Man
  • Het is ≠ Ik vind, vind ik.
Fotoshoot (Alvast voor wat warmere tijden)
« Reactie #1 Gepost op: 9 december 2007, 16:30:41 »
Hallo allemaal,

Ik kan me nog herinneren dat er behoorlijk wat interesse was voor een te organiseren fotoshoot een tijdje geleden. Door wat perikelen is deze shoot uiteindelijk niet doorgegaan.

Ik wil alvast de interesse peilen voor als het wat schappelijker weer wordt, in het voorjaar ofzo.

In de reacties wil ik graag horen wat ongeveer de maximale afstand is die je wilt afleggen vanaf je woonplaats en welke tijden het beste uitkomen.
Het zal er wel op uitkomen dat het een zaterdag of zondag wordt.

Ook hoor ik graag tips wat je in beeld wil gaan brengen en waar.

De 'Blauwe Kamer' is een optie, gezien dit gebied vrij centraal in ons kikkerlandje is gelegen, maar schroom niet alternatieven aan te dragen.

De poll is gewoon om een beetje te kunnen overzien wat de meningen erover zijn, meerdere keuzes zijn mogelijk.

Ik ben al eens op een dag van een ander niet fotografiegerelateerd forum geweest en ik vind eigenlijk het leukste van een dag dat je de mensen achter de avatars eens in het echt tegenkomt.

Verder lijkt het me leuk om producten te kunnen zien / vasthouden / proberen waar je interesse naar uitgaat, die een ander lid in het bezit heeft en eventueel wil meenemen.

Wat me ook leuk lijkt is als iemand een laptop meeneemt met de 'Remote Assistant' erop, kunnen we eens een zooitje camera's koppelen en kijken wat voor leuke dingen daarmee bereikt kunnen worden, maar dat is arbitrair, het kan zijn dat verder niemand dat boeit. Het is natuurlijk wel leuk om eventueel na afloop eens te bekijken wat men op de plaat gezet heeft.

Is er iemand bereid mee te helpen met de organisatie (voor zover daar noodzaak voor zou zijn, het is vooral een plek en tijd afspreken), laat het even weten.

Groeten en jullie reacties / suggesties tegemoet ziend, John.