Auteur Topic: PAST - Zoom Experience 2009 - 31 oktober & 1 november  (gelezen 3535 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

asplx

  • Gast
Re:Zoom Experience 2009 - 31 oktober & 1 november
« Reactie #21 Gepost op: 7 november 2009, 19:51:04 »
De PhotoKina is eigenslijk een proffesionele beurs, die eens in de 2 jaar wordt gehouden in Keulen.
Deze beurs is zo groot, dat je er alleen wat aan hebt, als je tevoren weet wat je wil zien en dus waar je heen gaat.

Ik ben zowel als amateur  als als prof daar geweest.
Als je echt allers zou willen zien, ben je meerdere dagen zoet.
Aanbevolen dag om er weg te blijven: Zondag. dan kun je er over de koppen lopen.
Aanbevolen dagen om te gaan: Donderdag, vrijdag, maandag.

Op de Photo Kina heb ik jaren geleden alle mogelijke macro-objectieven uitgeprobeerd; Pentax, Kiron, Panagor, Tamron, Tokina en Sigma.
Leuk om te doen, zorg er dan voor iets kleins bij je te hebben om te fotograferen.

Groeten, Ruurd

Het Nederlandstalig Pentaxforum

Re:Zoom Experience 2009 - 31 oktober & 1 november
« Reactie #21 Gepost op: 7 november 2009, 19:51:04 »

Offline Khashoggi

  • Junior Member
  • Berichten: 26
  • Geslacht: Vrouw
  • Pentax rules!
Re:Zoom Experience 2009 - 31 oktober & 1 november
« Reactie #20 Gepost op: 5 november 2009, 19:44:49 »
Later op de dag was het inderdaad een stuk rustiger. Op zaterdag ochtend was de ingang echt bij hal 7, net als bij hal 8 aan de buitenkant. Dit is op zaterdag al verplaatst naar hal 8.

Dat ik me nou totaal niet vermaakt heb? Nee, dat nou ook weer niet. Maar het is me door mijn irritatie argumenten helaas wel tegen gevallen. Met deze opzet voor volgend jaar, dan ga ik niet. Als het groter van opzet zal zijn zal ik het zeker weten ter overweging in brengen om evt. wel te gaan. Misschien had ik er ook wel meer van verwacht na de recensies van vorig jaar.

Maar Photokina, wat is dat voor een soort beurs? Heeft er misschien iemand een link met meer info? Ben er even nieuwsgierig naar.

Offline Koos