Auteur Topic: Weefgetouw, kleuren  (gelezen 1894 keer)

Offline cemi

• Super Pentaxian*Ltd
  • Geslacht: Man
  • Less is more...
    • Cees van Miert Fotografie
Re: Weefgetouw, kleuren
« Reactie #4 Gepost op: 24 augustus 2009, 13:27:47 »
Wees gerust, ik zie er ook wel wat in.
Ook ik houdt erg van dit soort foto's (zie mijn motto links)
Bij de eerste vindt ik de belichting heel mooi en bij de tweede de kleuren.
Je had ze wat mij betreft apart mogen posten omdat de onderwerpen inderdaad niet veel met elkaar te maken hebben.
Cees
« Laatst bewerkt op: 24 augustus 2009, 15:02:57 door etmcemi »

Het Nederlandstalig Pentaxforum

« Reactie #4 Gepost op: 24 augustus 2009, 13:27:47 »

newmikey

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 24 augustus 2009, 13:00:57 »
Citaat
2 mooie (abstracte) stillevens, Newmikey. Dit is fotografie zoals ik die graag zie !

Snap alleen het verband tussen de 2 foto's niet echt ... Niet dat er per se een verband hoeft te zijn, hoor ...

Jammer ook dat je ze zo klein toont. Doe ons en jezelf een plezier, en gebruik de toegelaten 900 pixels.

Tja,

Verband was er niet echt, zoveel was duidelijk. Het is mij niet gelukt de 900 pixels van Flickr te krijgen. Ik upload standaard 1024 en Flickr geeft dan alleen de optie om het origineel te tonen of de eerstvolgende afbeeldingsgrootte van 500 pixels.

Zal volgende keer bij het maken van thumbs die maximum grootte van dit forum aanhouden, maakt de zaken een stuk makkelijker natuurlijk!

Met dank voor je commentaar, stel het buitengewoon op prijs en ben blij dat je er in ziet wat ik zag!

Mike

Offline y-cam

• Super Pentaxian*Ltd
  • Geslacht: Man
  • Niet geschoten is altijd mis !
« Reactie #2 Gepost op: 24 augustus 2009, 12:41:48 »
2 mooie (abstracte) stillevens, Newmikey. Dit is fotografie zoals ik die graag zie !

Snap alleen het verband tussen de 2 foto's niet echt ... Niet dat er per se een verband hoeft te zijn, hoor ...

Jammer ook dat je ze zo klein toont. Doe ons en jezelf een plezier, en gebruik de toegelaten 900 pixels.

newmikey

• Gast
Weefgetouw, kleuren
« Reactie #1 Gepost op: 24 augustus 2009, 10:51:39 »