Auteur Topic: Love Peace Disco 2014  (gelezen 1009 keer)

Offline Brouwerr

• Newbie
  • Geslacht: Man
  • facebook.com/brouwerrforografie
    • Brouwerr Fotografie
Re: Love Peace Disco 2014
« Reactie #4 Gepost op: 26 december 2014, 12:17:22 »
Beste Henk,
Allereerst dank voor je reactie. Met de eerste foto was ik zelf ook erg blij! Ik begrijp wat je bedoelt met dat de rest regisserend is.
De opdracht die ik van de organisatie had meegekregen was a) foto's sfeerimpressie (o.a. foto 1) en b) dat de bezoekers een (leuke) foto hadden als herinnering aan de avond.

Zoals jij al zei zijn zowel de organisatie als de bezoekers blij met de resultaten maar moet ik zelf inderdaad toegeven dat dit soort fotografie niet de creme de la creme van fotografie is.

Persoonlijk vond ik het contact met de bezoekers erg leuk, wat voor mij reden is om meer feestjes te bezoeken.

@kultfunk, Ik moet helaas bekennen dat deze foto's met de interne flitser gemaakt zijn. Op dit moment ben ik helaas nog niet in het bezit van een externe (heb wel een ring-flash, maar dat werkt in deze situatie niet). Ik heb op het moment van spreken echter wel een externe flitser in bestelling staan.

Groet, Jeroen

Groet,

Jeroen

Het Nederlandstalig Pentaxforum

« Reactie #4 Gepost op: 26 december 2014, 12:17:22 »

Offline kultfunk

• Pentaxian
  • **
    • pics by Kultfunk
« Reactie #3 Gepost op: 26 december 2014, 12:15:00 »
niet slecht idd...

probeer volgende keer eens te experimenteren met lange sluitertijden (1/8, 1/15, 1/30) en flits op 2e gordijn... dan vang je meer licht van de achtergrond en zijn je onderwerpen minder geïsoleerd !

Offline elshout1958

• Pentaxian Guru
  • Alles is al gefotografeerd, maar nog niet door mij
    • Henk Elshout Fotografie
« Reactie #2 Gepost op: 26 december 2014, 12:05:43 »
Jeroen, die eerste is fotografisch een lekkere plaat, de rest van de serie is niets mis mee maar zegt me niet veel. Maar dat heeft te maken met het onderwerp, in tegenstelling tot foto 1 is de rest heel erg registrerend, volkomen normaal overigens bij dat soort evenementen. De mensen die op de foto staan en wellicht de organisatie van het evenement zullen blij zijn met deze foto`s, dus als fotograaf heb je het dan goed gedaan.

Offline Brouwerr

• Newbie
  • facebook.com/brouwerrforografie
    • Brouwerr Fotografie
Love Peace Disco 2014
« Reactie #1 Gepost op: 26 december 2014, 11:20:25 »
Onlangs mijn eerste 'Party shoot' gedaan. Het feest was genaamd LovePeaceDisco met als thema Winter.
Hieronder een kleine selectie, ben niet ontevreden voor de eerste keer.

Groet,

Jeroen Brouwer, Brouwerr Fotografie
« Laatst bewerkt op: 26 december 2014, 11:35:34 door Brouwerr »