Ik ben zowel als lid, als ook al mod, van na de splitsing en kan dus ook over de oorzaak niet zoveel zeggen. Zelf ben ik bij toeval op dit forum terecht gekomen en heb me hier als eerste aangemeld. Wie weet, was het wel anders gelopen als ik eerst het andere forum was tegengekomen. Zelf heb ik er geen behoefte aan om op twee fora actief te zijn en daar dezelfde dingen te tonen aan een gedeeltelijk hetzelfde publiek. Dus voor mij was het puur toeval, en tot nu toe bevalt het prima. Als anderen zich bij het andere forum, of bij beide, goed thuis voelen, is dat wat mij betreft ook geen enkel probleem. Ja, het is zonde dat in het verleden bepaalde dingen uit elkaar zijn gelopen, maar daar verander ik op dit moment ook niet aan. Of er ooit weer een toenadering komt, geen idee, ik heb daar geen zwaarwegende bezwaren tegen, maar ik kan zoals gezegd over de oorzaak van het uit elkaar gaan niets zeggen dus of het ooit gebeurt laat ik maar in het midden.
Groeten,
J@@P (die vindt dat je als mod inderdaad af en toe een :police: bent maar dat dat inherent is aan het mod-schap, en die daar functioneel gezien geen moeite mee heeft.)