Het is alweer een tijdje geleden, dat ik wat gepost heb hier. Dit heeft vooral te maken met veel op de weg en weinig online,
maar nu de dagen korter worden, tijd voor wat werk! ;C
Foto 1Dit Kerkje, is al een 15 jaar verlaten, en staat in het zuiden van Frankrijk,
deze is gemaakt een 3 tal maanden terug we zijn op een road trip door italie, via frankrijk terug gekomen.
Foto 2Dit ziekenhuis is vrij recentelijk gesloten (dus vandaar geen decay gehalte), hier zijn we uiteindelijk
gezien/gepakt door de bewaker, gelukkig zonder consequenties!
Foto 3De tunnel is al meer dan 30 jaar de plek waar bussen worden opgeslagen, hier vind je dan ook een
heel arsenaal aan bussen en trams. Een geweldige plek om te urbexen maar ook erg moeilijk om een
mooie foto te maken hier.
Foto 4In een rijtjeswoning, kom je dan deze kamer tegen, een tandartskamer, het was al erg laat.
en de ruimte was erg klein, maar toch wil ik deze foto graag delen met jullie.
Foto 5Deze foto is gemaakt in een Duits kasteeltje, de eenvoud sprak me aan en de kleuren.
Foto 6Ik zie de vraagtekens al op diverse gezichten komen.. is this real?! YES it is!!!
Deze dozen met schedels en botten, kwamen we tegen op een nogal ongebruikelijke plek
namelijk in een moderne brug. Wat het daar doet? ik zou het niet weten. Maar apart was het wel.

Dit is een begin, mocht het in de smaak vallen zal ik komende week wat meer posten, aangezien ik nu
druk bezig ben met het bewerken van mijn polen reis. waar ik veel heb geleerd en gezien!
Of kijk gerust op mijn website (klik op de banner hieronder)