Mensen toch, van Pentax weten we toch alles via het forum. Via de bladen kunnen we dan toch mooi op de hoogte blijven wat die anderen uitspoken. Het valt me telkens op dat we afgeven op winkels en of bladen die niet genoeg aan Pentax doen, daarvan ligt voor een groot deel de schuld bij Pentax/Ricoh zelf, daarnaast begrijp ik best dat winkels met het voor hun minder bekende merk liever geen risico nemen en gewoon voor de makkelijkste handel gaan, want canikon hoef je niemand uit te leggen, daarnaast hebben ze het al moeilijk genoeg om het hoofd boven water te houden. Dat wij iets verder gekeken hebben dan de neus lang is en daardoor bij Pentax terechtkwamen zie ik als voorrecht, zie het als rijden in een Rolls, das ook niet voor iedereen weggelegd.
Moraal van dit verhaal, laten we de kwaliteit van dit forum hoog houden door het over Pentax te hebben en fotografie, en laten we ons niet verlagen door telkens negatief te doen naar alles wat niet des Pentax is ( en zelfs Pentax is geen Pentax meer)